Mainospalkki

Renault Trucksin täyslaidallinen

Sähköposti Tulosta PDF

 Renault Trucks tarjosi mahdollisuuden tutustua uusiin raskaisiin neliakselisiin kuorma-autoihinsa Turun toimipisteessään osana 6.3-9.5 järjestettävää Renault Trucks Road Show:ta. Paikalla oli Renault Trucks C 520 8x4 (2+2) kasettiyhdistelmä ELG:in lavalla ja Jykin perävaunulla, C 520 8x4 Tridem koukkuauto Hiabin koukulla, K 460 8x4 (2+2) maansiirtoauto, C 460 8x4 Tridem maansiirtoauto Optitrack hydraulisella etuvedolla sekä T 520 Highcab T6X2 Tag E6.
Autot tuntuivat laadukkailta ja toimivilta, erityisesti halvempaan hintaluokkaansa nähden Renaultin kuorma-autot ovat varmasti järkevä ostos.



Kätevä ominaisuus, joka kaikista autoista löytyy, on hitaan vauhdin cruise. Kun ajat esimerkiksi soramontulla tai jossain muualla epätasaisessa maastossa, jossa myös tarvitaan tarkkuutta eikä auto saisi heilua edestakaisin kovin paljoa, on ryömintä cruise hyvä laittaa päälle. Ominaisuus poistaa kuljettajan kaasujalan heilumisesta johtuvan auton nykimisen.


Lue 6.4 ilmestyvästä uudesta Auto, tekniikka ja kuljetus lehden numerosta 3/18 tarkemmat tunnelmat autoista, sekä niiden yksityiskohdista!
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

DELETE SKIPUP
Trailer Innovation 2019 -kilpailun päällirakenne- sarjassa toiseksi yltänyt suomalaiskeksintö perustuu oivallukseen.

FORD TRUCKS F-MAX
Ford Trucks tavoittelee uuden F-Maxinsa myötä väkevästi nousua paikallisesta pelurista kansainväliseksi toimijaksi. Strategia vaikuttaa huolella laaditulta.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Itsekin vaihdoin alle kitkarenkaat jo vuonna 1982. Ei ole sen jälkeen nastarenkaita omassa autossa ollut. Eikä ongelmia talviajossa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 16.11.2018 22:51 ]