Renault Trucksin täyslaidallinen

Sähköposti Tulosta PDF

 Renault Trucks tarjosi mahdollisuuden tutustua uusiin raskaisiin neliakselisiin kuorma-autoihinsa Turun toimipisteessään osana 6.3-9.5 järjestettävää Renault Trucks Road Show:ta. Paikalla oli Renault Trucks C 520 8x4 (2+2) kasettiyhdistelmä ELG:in lavalla ja Jykin perävaunulla, C 520 8x4 Tridem koukkuauto Hiabin koukulla, K 460 8x4 (2+2) maansiirtoauto, C 460 8x4 Tridem maansiirtoauto Optitrack hydraulisella etuvedolla sekä T 520 Highcab T6X2 Tag E6.
Autot tuntuivat laadukkailta ja toimivilta, erityisesti halvempaan hintaluokkaansa nähden Renaultin kuorma-autot ovat varmasti järkevä ostos.



Kätevä ominaisuus, joka kaikista autoista löytyy, on hitaan vauhdin cruise. Kun ajat esimerkiksi soramontulla tai jossain muualla epätasaisessa maastossa, jossa myös tarvitaan tarkkuutta eikä auto saisi heilua edestakaisin kovin paljoa, on ryömintä cruise hyvä laittaa päälle. Ominaisuus poistaa kuljettajan kaasujalan heilumisesta johtuvan auton nykimisen.


Lue 6.4 ilmestyvästä uudesta Auto, tekniikka ja kuljetus lehden numerosta 3/18 tarkemmat tunnelmat autoista, sekä niiden yksityiskohdista!
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

SÄHKÖ VAI KAASU
Tulevaisuuden voimalinja on herättänyt paljon keskustelua. Onko se sähkö vai kaasu? Testasimme molempia.

MAASTON VALTIAAT
Arctic Testin toinen osa vei lava-autot lumiselle ja jäiselle metsäreitille. Neliveto-ominaisuudet laitettiin koetukselle vetotestissä, jossa vedettiin 2 500 kg:n kuormaa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
Yhteistyössä:


"Nyt ovella seisoo molemmat edeltäjämetrot sekä pohjoisen kautta yhdistävä Raidejoke – pitkään puhuttu, paljon luvattu ja kansainvälisen joukkoliikennekehityksen ja -teknologian kannalta alusta pitäen väärillä raiteilla..."  
Lue lisää >>



[ 21.04.2018 10:14 ]

Mainospalkki