Mainospalkki

PUUTTUVAT SUORITUSARVOT!

Sähköposti Tulosta PDF

23. syyskuuta ilmestyvässä Auto, tekniikka ja kuljetus 7/2017 lehdessä on otsikolla "Neljän kauppa" selostus vertailutesteistä, joiden perusteella valitaan Vuoden Turistibussi 2018. Toimitusteknisestä virheestä johtuen osio "Suoritusarvovertailu" on jäänyt puutteelliseksi. Tässä korjauksena koko kyseinen osio:

SUORITUSARVOVERTAILU

Jarrutuskokeet tehtiin jokaisella kilpailijalla nopeudesta 100/80/60 - 0.

Kiihtyvyys mitattiin jokaiselle 0 - 40/60/80/100 km/h

Jarrutus, m: 80 km/h - 0

MERKKI MATKA
Neoplan 40,6 m
VDL 40,1 m
Mercedes-Benz 38,6 m
Irizar 38,9 m
Scania 41,3 m
Iveco 41,3 m

Kiihtyvyys, s: 0-80 km/h (kickdown)

MERKKI AIKA
Neoplan 29,9 s (23,9 s)
VDL 32,9 s (28,9 s)
Mercedes-Benz 38,6 s (26,5 s)
Irizar 34,9 s (25,7 s)
Scania 30,1 s (29,5 s)
Iveco 34,8 s (25,7 s)

 

 

 

 

 

 

 

Vertailutestien perusteella valittu VUODEN TURISTIBUSSI 2018 julkistetaan 19. lokakuuta Kortrijk'n Kansainvälisessä Bussinäyttelyssä.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

DELETE SKIPUP
Trailer Innovation 2019 -kilpailun päällirakenne- sarjassa toiseksi yltänyt suomalaiskeksintö perustuu oivallukseen.

FORD TRUCKS F-MAX
Ford Trucks tavoittelee uuden F-Maxinsa myötä väkevästi nousua paikallisesta pelurista kansainväliseksi toimijaksi. Strategia vaikuttaa huolella laaditulta.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Itsekin vaihdoin alle kitkarenkaat jo vuonna 1982. Ei ole sen jälkeen nastarenkaita omassa autossa ollut. Eikä ongelmia talviajossa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 16.11.2018 16:36 ]