Mitsubishi L200 uudistui

Sähköposti Tulosta PDF


Mitsubishin uusi viidennen sukupolven L200-malli on saanut keulalleen uuden 2,4-litraisen MIVEC-turboahdetun dieselmoottorin.
 
Vaihteistopuolella on tarjolla 6-pykäläisen manuaalin lisäksi 5-vaihteinen automaatti. Alumiinilohkoisesta moottorista irrotetaan parhaimmillaan 181 hv ja vääntöä 430 Nm. Matalin CO2-päästöarvo on 169 g/km.

Super Select 4WD-II nelivetojärjestelmä on lainattu Mitsubishi Pajero maastoautosta. Valittavana on neljä eri ajotilaa: perinteinen takaveto ja kolme 4WD-ajotilaa.
 
Uuden korin kerrotaan olevan 7 prosenttia entistä vääntöjäykempi. Ohjauksen välityssuhde on entistä nopeampi ja kääntösäde on entistä pienempi. (5,9m)
 
Kuljettajaa avustavien varusteiden puolelle on tuotu joukko uusia mukavuus- ja turvallisuusvarusteita. Perusmallin vakiovarusteluun sisältyy mm. peruutuskamera, kaistavahti, perävaunun vakautusjärjestelmä, mäkilähtöavustin sekä vakionopeudensäädin ja sadetunnistin.
 
Vetokyky: 3100 kg, kantavuus: 1030 kg
 
Thaimaassa valmistetun L200 malliston hinnat alkavat noin 35 000 eurosta. Suomen maahantuontiohjelma sisältää Club Cab ja Double Cab -mallit
 
Mitsubishi L200 koeajoraportti on luettavissa Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä (9/2015)
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 08.05.2024 02:29 ]

Mainospalkki