Lahti OmniExpress huippuluokassa

Sähköposti Tulosta PDF


Lahden Autokoritehtaan 12,4 m pitkä, 3,70 m korkea uusi OmniExpress LK 410 IB4x2NB varustettuna kaikilla herkuilla on kova sana kilpailussa Euroopan isoimpien bussivalmistajien "huippu-Coachien" kanssa. Scanian 13 litran 410 hv:n E6 nokalla tekee ihmejälkeä kulutuksessa yhdistettynä Scanian GRS895R automaattivaihteiston kolmeen välitysohjelmaan: Eco-, Normaali- ja Power-moodiin. 49-1-1 matkustajapaikkaa, 1-0-1 oviratkaisu, WC, kahvikeitin ja jääkaappi, istuinrivikohtaiset latauspistokkeet tableteille ja kännyköille, tietokonepistoke ja WiFi-valmius, sisätiloissa vain 66 dbA:n "kuiskaustasoisella" sisätilaäänellä, kulki Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden testissä ennätyspihisti vain 20 l/100 km kanttiin.

Tulossa Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden sivuille vertailussa Euroopan huippu-Coachiin!

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 02.07.2025 08:09 ]