Ergonomian ehdoilla

Sähköposti Tulosta PDF

Mercedes - Benz Econic

Mersun hyötyajoneuvopuolen erikoismallistoon kuuluvan Econicin ensimmäiset Euro 6 -mallit ovat saapuneet maahan. Tekniikkapäivitys toi kevyitä muutoksia konehuoneen lisäksi myös ohjaamon puolelle. Ohjaamo on yhä läpikäveltävä, joskin lattia on nyt keskiosastaan entistä korkeampi. Koeajossa Jäte-Joonaan työkalu paljastui ajettavuudeltaan ennakoitua ketterämmäksi. Econicin erikoismatalaan hyttiin on helppo kulkea ja se tarjoaa vähintäänkin siedettävät työolosuhteet parhaimmillaan jopa neljälle henkilölle. Erikoisratkaisut, korkeatasoinen viimeistely ja pitkälle viety työergonomia nostavat auton hankintahintaa, mutta vastapainoisesti ovat omiaan parantamaan auton tuottavuutta.
Econicin koeajo on luettavissa seuraavasta Auto, tekniikka ja kuljetus –lehdestä. (Atk 1/2015 ilmestyy 28.1. 2015)
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 02.07.2025 00:27 ]