Teoriatieto liikenteen ongelmana

Sähköposti Tulosta PDF
Liikennekielen oppii vain satojen tuhansien kilometrien kokemuksilla kaikisssa olosuhteissa tien päällä väittää päätoimittaja Klaus Bremer kolumnissaan "Liikennekieli". Kirjanoppineet liikennesuunnittelijamme ja liikenneturvallisuusinsinöörimme eivät osaa liikennekieltä. Siksi kirjanoppineiden tekemät liikenneympäristön ja liikenneturvallisuuden parannukset etenevät hitaasti virheiden ja korjausten kautta. Yritysten ja erehdysten kautta eteneminen maksaa yhteiskunnalle paljon ja moni ehtii kuolla ja loukkaantua ennen kuin toimivat ratkaisut löytyvät.
Lue Klaus Bremerin kolumni lehdessämme Atk 7/2013 tai klikkaamalla "Klaus Bremerin Blogia" kotisivun keskipalstalla alhaalla.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 03.05.2024 21:21 ]

Mainospalkki