Uusia ongelmia massamuutoksista

Sähköposti Tulosta PDF
Ei tajunnut liikennepoliittinen ministerityöryhmä rahtuakaan siitä, mitä se marraskiuun 7. päivänä 2012 päätti raskaan kumipyöräliikenteen massa- ja mittamuutoksista maassamme. Uusia ongelmallisia yksityiskohtia sukeltaa esille päivittäin. Esimerkiksi yksikkö- vai paripyörät ei ole lainkaan selvä asia. Myös massojen korotukselle tarjottu ylimenovaihe saattaa poistaa ennenaikaisesti täysin käypää, hyväkuntoista kalustoa. Ja teiden varsille vaadittavien tuhansien uusien liikennemerkkien edellyttämä selvitystyö ELY-keskuksissa, niiden valmistus ja pystytys voi viedä pitkälle ensi vuoden puolelle

Lue 22.5. ilmestyneessä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdessä 5/2013 erikoisartikkeli sivuilla 66-69. Vältä virhesijoituksia!
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 04.05.2024 06:00 ]

Mainospalkki