Mainospalkki

Tilaa ja muunneltavuutta

Sähköposti Tulosta PDF

Uusi Trafic on tyylikäs tapaus ja soveltuu hienosti isomman porukan kyyditsemiseen. Hintaa Space-Classilla on 75 000 €.

SpaceClass on Renaultin Traficista tekemä erityisesti henkilökuljetukseen suunniteltu pakettiauto. Tämän tehtävän se ajaakin täydellisesti ja vielä mukavalla ja tasokkaalla tavalla.
 
Nahkaverhoillut penkit ja sisustan muunneltavuus ovat vain joitakin ominaisuuksia tässä henkilökuljettimessa.


Ohjaamo on tuttua ja toimivaa Traficia. Tasoa nostavina silauksina nahkaverhoilut.
 
Innovatiivista kuljetusta
SpaceClass on uusi konsepti pakettiautojen suunnittelussa. Uusi SpaceClass tarjoaa erittäin modulaarista matkustamista ja on siinä eleganssiakin.


Takaosassa voi konfiguraatiota muuttamalla kokoustaa tai vaikkapa työskennellä pöydän ääressä.

Trafic Vaniin perustuva Space-Class tarjoaa kolme käyttötapaa: Ammattimainen: Kuusi ihmistä voi istua kasvotusten pöydän ääressä, esimerkiksi kannettavilla tietokoneilla työskentelyä tai kokouksia varten. Perhe: tilaa koko perheelle, matkatavaroille, ostoksille tai mitä tarvitseekaan mukaan saada. Rentoutus: Takaistuimet voidaan muuntaa parivuoteiksi, joissa on LED-lukuvalot, pimennys-/eristysverhot ja paljon säilytystilaa. Takamatkustaja- alueella on hämmästyttävät 50 kokoonpanoa.
 
Uusi Trafic on linjakkaasti muotoiltu. SpaceClassissa on tummennetut ikkunat, kromiviimeistelty säleikkö ja LED-ajovalot. Sisällä ekstraa on Riviera-nahkaverhoilu, kromisatiini- ja kiiltävämusta koristeet sekä laadukkaammat materiaalit.


Ovet löytyy kummaltakin puolelta, sisäänkäynnin helpottamiseksi.

Hyvä kyyti
Ajokokemus Traficissa on miellyttävä. Tehoa on tarpeeksi ja automaatti vaihtaa pehmeästi. Luksuksen tuntua lisää ohjaamon ja matkustamonkin hiljaisuus.
 
Matkustamon muutteleminen erilaisiin tarkoituksiin tapahtuu liikuttamalla penkkejä kiskoilla. Jotkut liikkeistä kuitenkin tuntuvat melko jäykiltä. Myös pöytää voi siirrellä sekä nostaa ja laskea mielensä mukaan.


Matkalaukuillekin jää vielä riittävästi tilaa.
 
Turvallisuuspuolella varusteita voisi olla enemmänkin, hätätörmäysavustin ilmeisesti tunnistaa vain autot ja kaistavahtia ei ole. Sen sijaan SpaceClassissa kuitenkin tulee takaosan pysäköintianturit ESC (Electronic Stability Control) mäkilähtöavustimella ja Grip Xtendillä sekä nahkainen ohjauspyörä, 17” kevytmetallivanteet, ilmastointi ja lisäesilämmitin.

Teksti, kuvat | Juho Kauranen

TILAA AUTO, TEKNIIKKA JA KULJETUS!
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

30 VUOTTA METSÄAUTOTEILLÄ
Kimmo Koskela Kärkölästä on ohjastanut puuautoa vuodesta 1990 alkaen. Toimintaympäristö on vuosien mittaan muuttunut.

HoLa-PROJEKTI
Kaukoliikenteen sähkökuorma-autojen latausinfralle visioidaan ja luodaan nyt kuumeisesti ratkaisumalleja. HoLa-projekti on niistä yksi.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"YKSI AINOA kuorma-auto (ruotsalaisissa kilvissä – totta kai!) helpotti suuntavilkullaan ohitustilannetta..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 07.02.2023 22:51 ]


Mainospalkki