Rekkamaalari Teemu Tuoman harrastus – Pitkähyttiset T-Scaniat

Sähköposti Tulosta PDF

Tämän näyttävyyden Teemu Tuoma kunnosti, varusteli ja myi Ruotsiin. (Kuvalähde: Matti Kilpeläinen).

Nokallinen Scania on nostalgia- autojen huippua, varsinkin pitkähyttisenä. Sellaisia Teemu Tuoma kunnostaa, kun automaalaamotöiltään ehtii.
 

Terveiset tunturista

Sähköposti Tulosta PDF

Iso-Syötteen rekkanäyttelyn taustahahmot Mikko Hallikainen (vas.), Teemu Kaijala ja Lauri Nyström.

Ennen ruskakauden alkua Iso-Syötteellä oli taas rekkajuhlat. Näytillä oli 235 autoa ja lisääkin olisi mahtunut.
 

Pauli Lehdon MAN TGL 12.250 Powermatic – ”Paras luokassaan”

Sähköposti Tulosta PDF

Lehto & Jylhällä on kolme kuorma-autoa ja satakunta vaihtolavaa.

Lehto & Jylhän näppärän ketterä TGL-MAN automaattiaskilla poikkesi MAN-päivässä Espoossa.
 

Luja valoteho ja pitkä takuu

Sähköposti Tulosta PDF

Kangasharjun porukalla on kotiin viemisinä Iso-Syötteen rekkanäyttelystä puuautoluokan kakkospokaali. Nyt ei maisemaa valaista lisävalopattereilla.

Suomessa ajetaan paljon hämärässä ja pimeässä. Lisäksi puuauto, kuten Kangasharjun Volvo, liikkuu vähemmin liikennöidyillä teillä, joissa kaukovalot ovat usein päällä.
 

Iveco S-Way 500 – Vääntää ja värisee

Sähköposti Tulosta PDF

S-Way on ollut aina näyttävä, kamerapelit parantavat virtaviivaisuutta. Uusi Iveco, uusi logo keulalla.

Iveco on saanut uuden koneen ja digitaalisen mittariston. Eteenpäin on menty.
 


Sivu 10 / 53
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 10.11.2025 09:45 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki