Mainospalkki

Kyllä kestää!

Sähköposti Tulosta PDF

Muovilaatikot on tehty kestämään. (Kuvalähde: Modul-System).

Modul-Systemin lähtökohtana on laatu ja palvelu, mutta ei halpa hinta. Suurlujuusteräksiset kalusteet kestävät monen pakun iän.
 

Kookas kenttähuoltaja

Sähköposti Tulosta PDF

Baariluukun takana on öljynvaihtokelat.

Jokapyörävetoiset huoltoautot pääsevät pahempaankin paikkaan korjaamaan nyykähtäneet maansiirtokoneet. Nyt tarkastelussa on Volvo FMX 380 6x6 ja NEK Fixer.
 

Mörkö montulla

Sähköposti Tulosta PDF

Ohjaamon lattia on noin 170 senttiä maasta ja alin joustoaskelma 60 senttiä. Teräksinen etupuskuri on niin ylhäällä, että kohtauskulman kanssa ei tule ongelmia.

Renault Trucks K 8x8 Xtream mahtimonttuauton kaikki akselit vetävät ja lavalle voi ottaa 30 tonnia.
 

Hurjia rikemääriä

Sähköposti Tulosta PDF


76 % tarkastetuista kuljetusyrityksistä narahtaa ajoja lepoaikarikkeistä. Yli 50 % syyllistyy piirturilaitteiden vakavaan väärinkäyttöön.
 

Kriittiset komponentit seurannassa

Sähköposti Tulosta PDF

Terveisiä Vantaan Service Centeristä. Volvo maahantuonnin palvelumyynti- ja käyttöastepäällikkö Joonas Alaspää (vas.), Service Centerin asiakaspalvelija Markku Ahonala ja opiskelijana työskentelevä Jussi Kalliomäki.

Volvon reaaliaikaisessa komponenttiseurannassa on 1050 kuorma-autoa. Seurattavien komponenttien määrä vaihtelee.
 


Sivu 5 / 27
Lue uusimmasta numerosta

LIMOUSINE
Pedersörestä tulee Suomen komeimmat karjan- kuljettimet, joissa on mukana paljon P. Björkin omaa työtä. Limousinen maalaus on totutusti Sjöblomilta..

POHJOLAN HCT-REKAT
Ruotsissa pisin HCT-yhdistelmä tulee olemaan
B-triple. Siellä moduuli- järjestelmään tukeutuminen saa kritiikkiä.


Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 04.12.2022 23:59 ]
feed-image Feed Entries


Mainospalkki