Muovit vielä takaseinässä

Sähköposti Tulosta PDF

Makuuhytti on korotettu, joka on harvinaista keskiraskaassa kokoluokassa.

26-vuotias Iveco Eurocargo oli ylistarolaisella sohvatehtailijalla hyvässä hoidossa. Kuormat olivat kevyitä, kilsoja kertyi vähän. Iveco pysyi helmenä.
 

Mullistava hybridi

Sähköposti Tulosta PDF

Sähköakselin tunnistaa vihersiirtymään viittaavasta väristä. VAK eTrailerin edessä VAK:n toimitusjohtaja Ilpo Korhonen (vas.), Ahola Transportin toimitusjohtaja Åke Nyblom, VAK:n myyntijohtaja Matti Virtanen sekä Ahola Transportin markkinointi- ja viestintäjohtaja Jimmy Ahola. (Kuvalähde: VAK).

Sähköinen perävaunuakseli vähentää hyytymistä ylämäessä ja parantaa polttoainetaloutta. Se on paljon muutakin ja tulee varmaan muuttamaan huomisen kuljetuskalustoa.
 

Nato-maiden tilauksia odotellessa

Sähköposti Tulosta PDF

Sisu GTP taipuu moneen kuljetustehtävään.

Panssaroitu Sisu GTP on suomalaisen kuorma-autovalmistajan pelastusrengas. Toistaiseksi Suomen armeija on ainut, jolle maastohirmua on mennyt.
 

Urasyvyys ja rengaspaine automaattisesti

Sähköposti Tulosta PDF

Ahola Transportin Åke Nyblomin ja Goodyearin Laurent Lichtin edessä lattiassa on renkaiden mittauspiste.

Kun renkaiden kunto selviää kuin itsestään autopesun yhteydessä, se lisää turvallisuutta, vähentää rengasmenoja ja helpottaa rengashuoltoa.
 

Mikan uljas leijona

Sähköposti Tulosta PDF

Mika Ahonen ja Tapani Saari olivat Jyväskylän Kuljetusnäyttelyssä juhlistamassa uutta kuorma-autoa. Upea punamusta MAN TGX 35.640 oli esillä Hiabin osastolla. Päällirakenteena on 26-tonninen Multilift Ultima 26S koukkulavavarustus Performance-paketilla.

Vinkkeliä lähdettiin ostamaan, mutta Scania hävisi valinnan 3–0. Kuljettaja Mika Ahonen varusteli TGM-MANin juuri omaan ajotehtäväänsä sopivaksi.
 


Sivu 7 / 39
Lue uusimmasta numerosta

ISTUVA HÄRKÄ
Kuljetus Ristimaan uudessa näyttävässä Scaniassa on huomioitu monikäyttöisyys ja kuljetustehokkuus. Poltto- ainesäästöä saadaan Super-rivikoneella.

HENNA RAHKONEN
Elämässä on hyvä olla varasuunnitelmia, sanoo ylivieskalainen maito- autonkuljettaja Henna Rahkonen.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 19.04.2024 04:56 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki