Nostot kolmivaihevirralla

Sähköposti Tulosta PDF

Tällä kertaa taakat nostetaan Scanian dieselmoottorin voimin. Auton molemmat etuakselit ovat 10-tonnisia.

Oulun Ramirent siirtyi raskaampaan kokoluokkaan Kurko Cranen rakentamallaainutlaatuisella nosturiautolla.
 

Päästömanipulaatioiden loppu lähestyy

Sähköposti Tulosta PDF

Euro 5 päästöhyväksynnällä olevalla autolla ei saada tälläisiä voimasavuja jos pakokaasujen puhdistuslaitteet ovat toiminnassa ja moottorin ohjausjärjestelmää ei ole muutettu. Kuva ei ole tieliikenteestä vaan vakiokuorma-autojen vetokisasta.

Tiesitkö, että päästömanipuloinnilla Euro 6 auton päästöt tuhatkertaistuvat. Nyt leikille halutaan päätös.
 

Veho satsaa edelleen verkostoon

Sähköposti Tulosta PDF

Vehon Vantaan uuden hyötyautokeskuksen luonnoskuvaa.

Mercedes-Benz ja Veho saavat tänä vuonna kaksi uutta palvelupistettä. Vantaan Vehkalan edessä saavat nöyrtyä kaikki. Päästäänkö nyt isoissa Mersuissa isompiin markkinaosuuksiin?
 

Kuljetuskalusto palkitsee huoltamisen

Sähköposti Tulosta PDF

Tapio Jolkin (vas.) ja Antti Juutinen palvelevat varaosatiskillä hyvällä huumorilla.

Säännöllisen huoltamisen edut nousivat toistuvasti esiin Pekantin raskaan kaluston korjaamossa Oulussa.
 

Asennusvirheet ja iskemät riskitekijöinä

Sähköposti Tulosta PDF

Jotta lasiin ei jää vaihdon seurauksena ylimääräisiä jännityksiä, auton pitää lasia vaihdettaessa olla pyörillään tasaisella alustalla ja ohjaamon normaalissa ajoasennossa.

Miksi tuulilasit halkeavat? Ja voiko halkeamisia estää reunojen teippauksella? Ja miten lasit asennetaan?
 


Sivu 6 / 17
Lue uusimmasta numerosta

RISTIMAAN
ICEMAN-SCANIA

Räikkös-Scania saattaa tuoda Ristimaalle viidennen Nordic Trophy voiton – varsinkin, kun rakennettu perävaunukin on tulossa syksyllä.

AUVISEN UUSI SCANIA
Mika Auvinen kierrätti vanhaa ja teki uuden rekkahenkisen Scanian omaksi työajokikseen.
Keep On Truckin'!.


Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 17.10.2021 02:38 ]
feed-image Feed Entries