Auto, tekniikka ja kuljetus

Arctic Van Test 2016 tiukempi kuin koskaan!

Sähköposti Tulosta PDF
Lehtemme vuosittain järjestämä, hyötyajoneuvomaailmassa jo legendan asemaan nostettu Arctic Test käynnistyy heti helmikuun alussa.
Seuraavassa lehdessä paljastamme mitkä autot ovat tänä vuonna koetuksella. Testiautojen ohella talvipakkasissa otetaan mittaa vaihtoehtoisia polttoaineita käyttävien autojen kylmänsietokyvyistä. Mielenkiintoista luettavaa on siis varmuudella tiedossa.
Testi- ja "ekstra"-autot paljastamme seuraavassa 27.1.2016 julkaistavassa lehdessämme. Testiraportit ovat tarjolla heti maaliskuun alussa. Atk 2/2016 numerossa.
Jottei odottavan aika kävisi pitkäksi suosittelemme tutustumaan lehtemme Facebook -sivuihin sekä KuljetusNet.fi -uutisportaaliimme. Siellä tulemme tarjoilemaan teille testin tunnelmia heti tuoreeltaan
 

Hyötyajoneuvovalmistajat palkittiin

Sähköposti Tulosta PDF
Euroopan hyötyajoneuvoalan merkittävimmät vuosittain myönnettävät: International Truck Of The Year, International Van Of The Year, ja International Pick-up Of The Year –palkinnot jaettiin Ranskassa järjestetyn SOLUTRANS kuljetusnäyttelyn yhteydessä voittajilleen. Linja-autolle myönnettävä International Bus & Coach Of The Year –palkinto luovutettiin jo aikaisemmin.
Auto, tekniikka ja kuljetus -lehti paljastaa seuraavassa 10.12. julkaistavassa numerossa tuoreet voittajat ja tuomaristojen perustelut palkinnoille.
 

"Hyödylliset idiootit" maksavat nelinkertaisesti raidehuumasta

Sähköposti Tulosta PDF
Raide-Jokeria ajetaan kuin kuin käärmettä pyssyyn. Pisararadankin perään huudetaan. Suomi elää omassa umpiossa. Poliittisten päättäjien tietämättömyydestä kansa, Leninin nimittämät "hyödylliset idiootit", maksavat nelinkertaisesti joukkoliikenteestään.

Lue Bremer-kolumni seuraavassa lehdessämme, tiedät miksi näin on.
 

Bioenergian hukatut vuodet

Sähköposti Tulosta PDF
Suomessa on jo vuosia hukattu mahdollisuus päästä käyttämään laajasti biopolttoaineita. Sekava energiapolitiikka sekä teollisuuden jahkailu ovat osaltaan vaikuttaneet bioenergian potentiaalin hukkaamiseen. Lue 10.12. julkaistavasta Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä tarkemmin, missä ongelmat ovat olleet ja mitä ratkaisuja saattaisi löytyä.
 

Siksi Suomessa ei ole kotimaan lentoyhteyksiä

Sähköposti Tulosta PDF
Euroopan 6. suurin maa, suurten etäisyyksien maa Suomi on aina ollut entisen Ilmailuhallituksen, nykyisen Finavian ikeen alla. "Esimies" Liikenneministeriö ei ole ymmärtänyt kotimaan lentoliikenteen, nopeiden yhteyksien kehittämisen tärkeyttä mm. kansainvälisen kilpailukykymme varmistamiseksi. Muihin Pohjoismaihin verrattuna Suomi on täysin kehittymätön oman alueellisen lentoliikenteen osalta.

Miksi näin on? Lue seuraavassa lehdessämme Ilmatie-osio, niin tiedät!
 


Sivu 113 / 167

Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 17.07.2025 10:16 ]
feed-image Feed Entries