Mainospalkki

Polttokennoja Renaultin pakettiautoihin

Sähköposti Tulosta PDF
 Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FORD E-TRANSIT
E-Transit on Fordin ensimmäinen täyssähköinen hyötyajoneuvo. Fordin mukaan se on täysin uusi malli, joka tarkemman tutkailun jälkeen pitääkin paikkansa.

VETYÄ TEILLE!
Vetykäyttöinen Opel Vivaro polttokennopakettiauto on osa Stellantiksen satsausta uusiin, "nollapäästöisiin" teknologioihin.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Korkein viranomaistaho istuu hiljaa kuin hiiri: LVM, Traficom ja väylävirasto. Raideliikenteen valtavista päästömääristä ei puhuta.."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 27.09.2022 21:23 ]


Mainospalkki