Polttokennoja Renaultin pakettiautoihin

Sähköposti Tulosta PDF
 Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

1 900 km, KOLME MAATA
Toimintamatka ja teho tekivät koeajomiehistöön vaikutuksen, kun ruotsalaiset kollegamme suorittivat Scania 45 R:llä yli 1 900 km:n testiretken.

REKAT EURO NCAP TESTISSÄ
Euro NCAP on käynnistänyt uuden Truck Safe -arviointi- ohjelman joka testaa kuor- ma-autojen turvallisuutta.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Tänään Helsingin liikenteen ruuhkahuiput todistavat, että töitä tehdään pääsääntöisesti noin 9:stä 3:een ja perjantaisin hellitetään jo 2:n jälkeen..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 18.01.2025 16:44 ]

Mainospalkki