Mainospalkki

Polttokennoja Renaultin pakettiautoihin

Sähköposti Tulosta PDF
 Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

MAXUS eDELIVER9
Saimme koeajoon Maxuksen bussiksi varustellun ison pakettiauton, joka on rakennettu pitkä akselivälisen eD9:n alustalle.

BUSSIMAAILMA TÄNÄÄN
Tilastot puhuvat kylmäävää kieltä Suomen joukko- liikenteestä. Se tekee veronmaksajien rahoilla miljoonatappioita..

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Vanha amerikkalainen sanonta kuuluu: Lahjoita avokätisesti, anna vaikka ilmaiseksi mitä tahansa, mutta älä sitä, minkä varassa elät..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 19.05.2022 15:52 ]


Mainospalkki