Mainospalkki

Ronski Renault

Sähköposti Tulosta PDF


Koeajoimme uutta Renault K 520 8X4:ää ELG:n sora-kivilavalla, hydraulisella perälaudalla ja Nummen RT kipillä. Ronskissa Renaultissa on rautajouset edessä ja takana ja X-High rungonkorkeus. Rautainen Off Road etupuskuri mahdollistaa 29 asteen lähestymiskulman. Tämä kuormuri ei kavahda vaikeampaakaan maastoa, ja on siksi erinomainen valinta soramontulle tai metsäteillä ajavalle.

K-Sarjalla kelpaa kyllä koeajon mukaan taittaa maantietäkin, joten kyseessä on erittäin monipuolinen työkalu. Auton kokonaismassa on 35 tonnia ja yhdistelmämassa 76 tonnia, moottori on 520 hevosvoimainen 13 litrainen jossa tehoa on riittämiin näille massoille, perään voisi helposti kytkeä vaunun eikä se paljoa painaisi. Vaihteistona toimii 12- vaihteinen automatisoitu Optidriver-vaihteisto. Lue koko koeajokokemus uudesta, 01.02.2019 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus lehdestä.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FORD E-TRANSIT
E-Transit on Fordin ensimmäinen täyssähköinen hyötyajoneuvo. Fordin mukaan se on täysin uusi malli, joka tarkemman tutkailun jälkeen pitääkin paikkansa.

VETYÄ TEILLE!
Vetykäyttöinen Opel Vivaro polttokennopakettiauto on osa Stellantiksen satsausta uusiin, "nollapäästöisiin" teknologioihin.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Korkein viranomaistaho istuu hiljaa kuin hiiri: LVM, Traficom ja väylävirasto. Raideliikenteen valtavista päästömääristä ei puhuta.."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 27.09.2022 21:19 ]


Mainospalkki