Mainospalkki

Ronski Renault

Sähköposti Tulosta PDF


Koeajoimme uutta Renault K 520 8X4:ää ELG:n sora-kivilavalla, hydraulisella perälaudalla ja Nummen RT kipillä. Ronskissa Renaultissa on rautajouset edessä ja takana ja X-High rungonkorkeus. Rautainen Off Road etupuskuri mahdollistaa 29 asteen lähestymiskulman. Tämä kuormuri ei kavahda vaikeampaakaan maastoa, ja on siksi erinomainen valinta soramontulle tai metsäteillä ajavalle.

K-Sarjalla kelpaa kyllä koeajon mukaan taittaa maantietäkin, joten kyseessä on erittäin monipuolinen työkalu. Auton kokonaismassa on 35 tonnia ja yhdistelmämassa 76 tonnia, moottori on 520 hevosvoimainen 13 litrainen jossa tehoa on riittämiin näille massoille, perään voisi helposti kytkeä vaunun eikä se paljoa painaisi. Vaihteistona toimii 12- vaihteinen automatisoitu Optidriver-vaihteisto. Lue koko koeajokokemus uudesta, 01.02.2019 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus lehdestä.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

MAXUS eDELIVER9
Saimme koeajoon Maxuksen bussiksi varustellun ison pakettiauton, joka on rakennettu pitkä akselivälisen eD9:n alustalle.

BUSSIMAAILMA TÄNÄÄN
Tilastot puhuvat kylmäävää kieltä Suomen joukko- liikenteestä. Se tekee veronmaksajien rahoilla miljoonatappioita..

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Vanha amerikkalainen sanonta kuuluu: Lahjoita avokätisesti, anna vaikka ilmaiseksi mitä tahansa, mutta älä sitä, minkä varassa elät..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 26.05.2022 14:54 ]


Mainospalkki