Ajolinja

Muovit vielä takaseinässä

Sähköposti Tulosta PDF

Makuuhytti on korotettu, joka on harvinaista keskiraskaassa kokoluokassa.

26-vuotias Iveco Eurocargo oli ylistarolaisella sohvatehtailijalla hyvässä hoidossa. Kuormat olivat kevyitä, kilsoja kertyi vähän. Iveco pysyi helmenä.
 

Mullistava hybridi

Sähköposti Tulosta PDF

Sähköakselin tunnistaa vihersiirtymään viittaavasta väristä. VAK eTrailerin edessä VAK:n toimitusjohtaja Ilpo Korhonen (vas.), Ahola Transportin toimitusjohtaja Åke Nyblom, VAK:n myyntijohtaja Matti Virtanen sekä Ahola Transportin markkinointi- ja viestintäjohtaja Jimmy Ahola. (Kuvalähde: VAK).

Sähköinen perävaunuakseli vähentää hyytymistä ylämäessä ja parantaa polttoainetaloutta. Se on paljon muutakin ja tulee varmaan muuttamaan huomisen kuljetuskalustoa.
 

Urasyvyys ja rengaspaine automaattisesti

Sähköposti Tulosta PDF

Ahola Transportin Åke Nyblomin ja Goodyearin Laurent Lichtin edessä lattiassa on renkaiden mittauspiste.

Kun renkaiden kunto selviää kuin itsestään autopesun yhteydessä, se lisää turvallisuutta, vähentää rengasmenoja ja helpottaa rengashuoltoa.
 

Nato-maiden tilauksia odotellessa

Sähköposti Tulosta PDF

Sisu GTP taipuu moneen kuljetustehtävään.

Panssaroitu Sisu GTP on suomalaisen kuorma-autovalmistajan pelastusrengas. Toistaiseksi Suomen armeija on ainut, jolle maastohirmua on mennyt.
 

Mikan uljas leijona

Sähköposti Tulosta PDF

Mika Ahonen ja Tapani Saari olivat Jyväskylän Kuljetusnäyttelyssä juhlistamassa uutta kuorma-autoa. Upea punamusta MAN TGX 35.640 oli esillä Hiabin osastolla. Päällirakenteena on 26-tonninen Multilift Ultima 26S koukkulavavarustus Performance-paketilla.

Vinkkeliä lähdettiin ostamaan, mutta Scania hävisi valinnan 3–0. Kuljettaja Mika Ahonen varusteli TGM-MANin juuri omaan ajotehtäväänsä sopivaksi.
 


Sivu 18 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 20.07.2025 23:00 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki