Mikko Paatero: Liikennevalvonnan tasovaatimus tulee poliitikoilta (HS 31.3.2014)

Sähköposti Tulosta PDF
"Tavallinen konstaapelin" lukijan kirje Etelä-Suomen Sanomissa:
Liikennevalvonta  tarpeellisempi kuin hälytystehtävät ja järjestyksen ylläpitäminen. Sakotusta lisättävä tai pysyttävä samana kuin 2013. Päällikköohje.

Kaksinkertainen ylinopeudesta rangaistu (kerran yritti jopa "käpälämäkeen" poliisisuhteella), ylinopeuksien nollatoleranssia vaatinut, LP:n lakkauttaja, jatkuvien poliisiskandaalien ylipoliisijohtaja Mikko Paatero puolustelee ja piiloutuu taas "poliitikkojen" taakse. Onko ylipoliisijohtaja kädetön omien joukkojensa ohjailussa?

Arvoisa lukija anna mielipiteesi kuulua ja kerro mitä mieltä sinä olet ylinopeushysteriasta Suomessa, kuormansidonnan tulkinnoista, muusta, rangaistusten vaikutuksista leipätyöhösi, työpaikkaasi ja perheesi toimeentuloon?
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 01.07.2025 23:24 ]