Käytetyt käy kaupaksi, uusien kokoa harkitaan tarkemmin

Sähköposti Tulosta PDF

Palfingerin varustama Paldrive-nosturiauto. Alustana on Scania, nosturina 24-tonnimetrinen Palfinger.

Kappaletavaranostureihin keskittynyt lietolainen Scandinavian Crane Trucks tuntee alan markkinatilanteen. Kysytään siitä Mikko Seppälältä.
 

Latausahdistusta

Sähköposti Tulosta PDF

E-Transitin maskin saa loistamaan sinistä LED-valoa.

Pakkaskelillä E-Transitin toimintamatka puolittuu ja akun lämmityksen puute pidentää pikalatausaikaa. Maantiereissuun meni tuplaten aikaa dieselautoon verrattuna.
 

Ivecon sähköviat Esson baarin juttuja

Sähköposti Tulosta PDF

Uudella puolella Veikko Lasonen (vas.) ja Andero Unga työn touhussa. Taustalla on riihimäkeläisen Matti Pitkän Iveco Trakker.

Huoltopalvelu Viitanen toimii Lahdessa Ivecon merkkikorjaamona ja Mecatruck monimerkkikorjaamona. Toiminta on ollut kasvussa, puikoissa on tuore autoinsinööri.
 

Sveitsin hurja sähkö-Volvo

Sähköposti Tulosta PDF

Designwerket HC 900 E mallin ensiesittelystä on pari vuotta.

Volvo omistaa enemmistön Designwerk-yhtiöstä. Se rakentaa suurakkuisia rekkavetureita FH-mallin pohjalta. Hurjin niistä on Designwerk HC 900 E.
 

Aleksi Ruponen vetää Scania-merkkikorjaamoa

Sähköposti Tulosta PDF

Juho Lempinen tekee suurta L-määräaikaishuoltoa Kuparin R730-Scanialle. Se on noin työvuoron mittainen homma.

Lahden Scanian asiakaspalvelupäällikkö kertoo Scania- maailmasta merkkikorjaamon näkökulmasta – ja tietenkin V8:sta.
 


Sivu 14 / 51
Lue uusimmasta numerosta

HÄRMÄN PUUAUTOKINGI
Power Truck Show:ssa oli yli 600 autoa, joista paras kotimainen oli Niclas Hautasen Volvo FH16 Aero 780 XXL Deluxe.

HAKUNA MATATA – EI
HUOLIA, EI ONGELMIA

Tenholassa haluttiin pysyä tutussa Vehon Raaseporin korjaamossa. Mutta merkki vaihtui, myös kärryssä ja nosturissa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 16.09.2025 08:32 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki