Mainospalkki

A-tupla tien päällä

Sähköposti Tulosta PDF

Tankkaus työvuoron päätteeksi.

Kappaletavaraliikenteessä ovat yleistyneet rekkaveturin ja puoliperävaunun yhdistelmät dollylla kytkettynä. Sellaisella Ajolinjan avustaja kävi heittämässä keikan länsi- Suomessa.
 

Omapainoa alas

Sähköposti Tulosta PDF

Iveco T-Way.

Trakker oli maastohirmu, sen korvaaja T-Way ei jää jälkeen. Siihen on tarjolla nyt hienostuneempiakin ominaisuuksia.
 

Ninan kauppakassi

Sähköposti Tulosta PDF

Nina Kauppinen tekee kauppajakelua Pohjanmaalle noin 31-metrisellä yhdistelmällä. Perävaunu on 17-metrinen.

Nina Kauppinen ajaa 31-metristä täysperävaunuyhdistelmää. Välillä on ollut lunta puskuriin asti.
 

Kolmen polven 16-litraisia

Sähköposti Tulosta PDF

Paajasen pääasiallinen työkalu on vuoden 2018 Volvo FH16 750 Globetrotter. Kanttilamppu FH16 470 toimii apuautona kuormien viennissä. Ulkoisesti kehitys näkyy, mutta käytännössä Paajasen mukaan suurta eroa ei ole, jos vaihteistoa ei huomioida.

Anssi Paajasella on harvinainen Volvo-trio. Kanttilamppuinen FH16 häviää yllättävän vähän uudelle Volvo-mallille. Mutta F16 -malli alkaa olla jo eläkeläinen, sanoo savonlinnalaisyrittäjä.
 

Kasvanut otsa

Sähköposti Tulosta PDF

Korkeaohjaamoinenkin FM vaatii katolle ilmanohjaimen.

Helppo nousta hyttiin, jossa tilaa on entistä enemmän. Volvo FM460 Globetrotter 6x2 isolla hytillä tarjoaa laajat käyttömahdollisuudet.
 


Sivu 36 / 49
Lue uusimmasta numerosta

UUDEN AJAN JUHLAMERSU
Jari Laurénin luotsattavana on 16 tähtikeulaa ja yli 30 vakituista kuljettajaa. Arjen pysäytti hetkeksi perhe- yrityksen 50-vuotisjuhlat.

SUURI KUIN SIMEON
550 kuljettajan Simeon on panostanut kuljettajien koulutukseen. Ajotavan seuranta on tuottanut tulosta niin kuljettajille kuin yrityksellekin.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 01.05.2025 17:33 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki