Mainospalkki

Lyhyttä ja pitkää

Sähköposti Tulosta PDF

Oona Tuuri (laskutus ja ajojärjestely), Toni Kuhanen (yleismies), Sami Paljakka (kuljetussuunnittelija), Petri Suomalainen (mekaanikko), Jari Tuuri (kuljetusyrittäjä) ja Saana Tuuri (laskutus ja ajojärjestely). Taloushallinnosta vastaava Kirsi Tuuri puuttuu kuvasta.

Tuuri Kouvolassa ei halua tukeutua vain Scaniaan. Siksi DAF tuli taloon.

Ajolinja kävi Kuljetus Tuurilla Kouvolassa nelisen vuotta sitten. Silloin oli kuorma-autokalustoa 22, nyt 30. Kalusto on jakaantunut puoliksi jakoautojen ja isojen autojen kesken.
 

Vaikeuksista voittoon

Sähköposti Tulosta PDF

TransHartikaisen FH-Volvo on ”old school”-henkinen, yksi näyttävimmistä suomalaisista Volvoista.

TransHartikainen autoilee FH16-550 Volvolla. Ensin alkoi Volvo kuluttamaan hirveitä. Sitten tuli loparit ajopaikasta. Näistä vastoinkäymisistä on kuljetusyrittäjä Tuomas Hartikainen selviytynyt.
 

Yli 500 000 kilometriä maidonkeräilyä kaasu-Volvolla

Sähköposti Tulosta PDF

Toimintamatka yhdellä LBG-tankillisella on noin 800 kilometriä. Se pitää sisällään nuppina keräilyä, yhdistelmänä ajoa ja tyhjäajoa. Tarkkoja kulutuslukemia Juhana Roimolalla ei ole, koska kaasuauton polttoainelaskut menevät suoraan Valiolle.

Miten on kaasuauto kulkenut? Toimiiko kaasun tankkaus? Onko hinuria tarvittu?
 

Kahden asentajan voimin

Sähköposti Tulosta PDF

Uusien mittojen myötä JR Tarvekuljetuksen elintarvikekuljetusyhdistelmien vetoautot ovat pidentyneet. Kuvan P410-Scania VAK-korein ja perävaunuin on 27-metrinen.

Kun Raskone lopetti Kotkassa, JR Tarvekuljetuksen Juho Räsänen vuokrasi kaksi läpiajettavaa hallipaikkaa ja aloitti korjaamotoiminnan.
 

Kura kulkee komeasti

Sähköposti Tulosta PDF

Arvo Kurki, Samin isoisä, aloitti autoilun 80 vuotta sitten.

Kotkassa on Suomen hienoimpia betoniautoja. Se on kolmannen sukupolven kuljetusyrittäjällä, Sami Kurjella, joka varusteli betoniautonsa tähtäimessä hyvä työergonomia.
 


Sivu 35 / 49
Lue uusimmasta numerosta

UUDEN AJAN JUHLAMERSU
Jari Laurénin luotsattavana on 16 tähtikeulaa ja yli 30 vakituista kuljettajaa. Arjen pysäytti hetkeksi perhe- yrityksen 50-vuotisjuhlat.

SUURI KUIN SIMEON
550 kuljettajan Simeon on panostanut kuljettajien koulutukseen. Ajotavan seuranta on tuottanut tulosta niin kuljettajille kuin yrityksellekin.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 01.05.2025 17:47 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki