B YHTIÖT OY - Parhaat ammattilehdet

Ajolinja | Auto, tekniikka ja kuljetus | Kone, työ ja ympäristö | Suurtalousuutiset

Parhaat ammattilehdet

Auto tekniikka ja kuljetus

Auto tekniikka ja kuljetus on Suomen suurin ja Pohjoismaiden johtava ammattiautoilun ja logistiikan erikoislehti!

Lehti tavoittaa kattavasti kuljetus- ja kuormaustekniikan, kuljetustalouden sekä suomalaisen elinkeinoelämän päättäjät.

Auto tekniikka ja kuljetus testaa muun muassa kuorma- ja linja-autoja, paketti- ja henkilöautoja sekä yritysautoja. Lehti on myös alalla käsitteeksi muodostuneen Arctic Testin pääjärjestäjä.

Lue lisää...
 

Ajolinja



Ajolinja on Suomen ainoa kuljetusalan pk-yrittäjien ja omistajakuljettajien ammattilehti!

Ajolinja on erikoislehti ammattiautoilun ja siihen liittyvien tyokoneiden parissa työskenteleville.

Ajolinjan lukija vaikuttaa kuljetusalan asiantuntijana erityisesti yritysten hankintoja koskevaan päätöksentekoon. Hän saa ammatissaan tarvitsemansa puolueettoman tiedon ammattilehdestään. Luottamussuhde lehteen on vahva, ajanmyötä syntynyt.

Lue lisää...
 

Kone työ ja ympäristö

Kone työ ja ympäristö on konealan päättäjien ja yrittäjien oma ammattilehti!

Lehti raportoi asiantuntijan näkökulmasta konealan ajankohtaisista asioista, erityisesti alan koneista ja laitteista sekä ympäristötietoiseen ammatinharjoittamiseen liittyvistä kysymyksistä.

Lue lisää...
 

Ajankohtaista

Alan parhaat uutiset




 
Auto, tekniikka ja kuljetus 4/2017


Lehdessä muun muassa

SCANIA VASTAAN VOLVO. Viime heinäkuussa käynnistynyt parivertailu saa jatkoa. Tarkastelun kohteeksi nostetaan nyt polttoainetehokkuus.

HCT-REKAT SUOMESSA. Suomen teillä on saanut ajaa muutaman vuoden HCT-jättiläisillä. Selvitimme minkälaisia kokemuksia kokeilusta on tähän mennessä saatu.

Tutustu lehden sisältöön tästä


 
Ajolinja 4/2017


Lehdessä muun muassa

V8-VILLIHEVOSIA. Vieläkö on villihevosia? Kyllä on, Samin tiluksilla paljonkin. Sastamalalaisen kuljetusyrittäjän Scania R730 "Wild Horse" on komea ilmestys.

VR:n HCT-JUNA. Pituutta 32,93 m, kokonaispaino 90 tonnia. Se on VR-juna, jossa HCT-vetäjänä on muista poiketen perusalustamalli. VR:n HCT-maantiejuna on koottu moduulipalikoista.

Tututustu lehden sisältöön tästä.


 
Mediakorttit vuodelle 2017

Ajolinjan ja Auto, tekniikka ja kuljetuksen mediatiedot vuodelle 2017 on julkaistu.
Mediakortit löytyvät tästä linkistä:
 Mediatiedot 2017 (pdf)