Renault Trucks jatkaa menestyksellisen T-malliston jälkeen C- ja K-mallisarjan kuorma-autoilla maa- ja rakennusainekuljetuksiin. C-mallisto on tarkoitettu kuljetuksiin rakennustyömaille ja työmailla. K-mallisto on astetta järeämpi ja tarkoitettu vaativille työmaille ja kaivoksiin. Ohjaamot ovat lähtöisin T-mallista sovelletuin muutoksin. Tarjolla on päivä-, lepo- ja makuuohjaamoa. 11 ja 13 litran dieselit tarjoavat 380 - 520 hv:aa. Vetotapoja löytyy 11 erilaista. Vaihteistoja on manuaalia ja automatisoitua manuaalia.

Renault C&K malliatot esiteltiin lokakuun alussa Vuoden Kuorma-auton 2016 valitsevan tuomariston jäsenille Ranskan armeijan harjoitusalueella Lyonin lähellä. Huippuvaativa maasto teki selväksi, että Renault on C&K mallistollaan tuomut markkinoille T-mallistonsa veroisen menestystuotteen myös raskaimpiin maa-aineskuljetuksiin.

Ajolinja -lehti ja Auto, tekniikka ja kuljetus pääsivät maistelemaan C&K Renaulteja ensiesittelyssä. Ensi viikolla uudessa Ajolinjassa on maistiaisten alkutahdit. Seuraavassa Auto, tekniikka ja kuljetus 9/2015:ssä on kovan luokan tulokkaista enemmänkin.
 
Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 06.05.2024 14:46 ]

Mainospalkki