Polttokennoja Renaultin pakettiautoihin

Sähköposti Tulosta PDF
 Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

SCANIA SUPER
Scania panee suosikki- luokan moottorinsa uusiksi, viilaa vaihteistoja ja voimalinjaa, tekee 9 taka-akselivälitystä ja panee alustat uusiksi.

YRITTÄJÄLLE RAHAA
Hjallis, jos kukaan, on osannut puhua alati uusiin yrityksiinsä rahaa miljoonittain rahoittajilta. Kysyimme miten se tehdään.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Eikä valvontaa ole! On vain löysä ohjeistus tietyömaan urakoitsijalle, että rajoituksia olisi vain tilanteen mukaan työn ollessa käynnissä..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 28.01.2022 10:35 ]