Sitikka jyräyttää ProEditioneilla

Sähköposti Tulosta PDF
Jumpy ja Jumper ovat nyt saatavana kiinnostavina kampanjamalleina. (kuvassa Jumper)Jumpy ja Jumper ovat nyt saatavana kiinnostavina kampanjamalleina. (kuvassa Jumper)

Citroen-tavara-autoissa tapahtuu. Citroën ProEdition tulee markkinoille laajalla mallistolla.

Citroën Jumper tarjoaa kaksi eri moottorivaihtoehtoa, kaksi eri akseliväliä ja kaksi vaihtoehtoista korkeutta. Valinnaiset moottorit ovat HDi 110 ja HDi 130. Tavaratilan tilavuus on akselivälistä ja korkeudesta riippuen 8 –17 m3, ja tavaratilan maksimipituus hieman yli 4 metriä.Tavaratilan korkeus on korimallista riippuen 1662 mm – 2172mm.

Jumpy-mallisto sisältää viisi eri vaihtoehtoa, joista kaksi on tarjolla automaattivaihteisina.
Moottorivaihtoehdot ovat HDi 90, HDi 128 ja tehopakkaus HDi 163. Akselivälivaihtoehtoja tarjolla on kaksi. L1-malli tarjoaa viiden kuution tavaratilan, joka pisimmillään on 225 cm pitkä. Pidempi L2-mallin myötä tavaratila kasvaa kuuteen kuutioon ja tavaran maksimipituus 258 senttiin.

Jumpy- ja Jumper- mallistoissa ProEdition merkitsee 1700 – 2738 euron asiakasetua mallista riippuen. Konkreettinen esimerkki saadaan kun verrataan Citroën Jumpy HDi 90 L1H1-mallia samalla tuotantolinjalla valmistettavaan Toyota Proace L1H1 1.6D 90 Life-sisarmalliin. Valitsemalla samalla 3 vuoden takuulla varustetun Citroënin asiakas säästää varuste-erot huomioiden lähes 3000 euroa. Merkittävin varuste-ero on vakionopeudensäädin, joka on kaikissa Citroën ProEdition-malleissa vakiovaruste.

Tavara-autojen huoltoväli on 48 000 km, tai kaksi vuotta. Poikkeuksen tekee Jumpy 1.6 HDi, jonka uusi pidempi huoltoväli on 20 000 km tai 1 vuosi.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 29.04.2024 13:57 ]

Mainospalkki