Sähköposti Tulosta PDF

 Mercedes-Benz esittelin etuvedon ensimmäistä kertaa Sprinter-pakettiautoonsa. Tutkailimme mitä etuja sillä saavutetaan.

Etuvedosta on hyötyä parantuneena kuromauskorkeutena, joka nyt on 80 mm matalampi. Muita etuja ovat edullisempi hankintahinta, noin 50 kg kantavuus etu ja parempi vetopito tyhjällä autolla. Etuveto hieman huonontaa kääntösädettä takavetoisesta, jossa eturenkaat pääsivät kääntymään enemmän.

Uusi Sprinter on kelpo työkalu, ja Mercedeksen tyyliin senkin saa varusteltua erittäin perusteellisesti. Koeajamamme mallin varustelista olikin lähes täyteen ruksittu. Saahan ammattiajossakin olla ripaus luksusta. Lisäksi ammattikuljettaja istuu tien päällä sen verran paljon, että harva kieltäytyy pienestä mukavuudesta. Uuden Sprinterin sähköiset avustimet tuovat mukavuuden lisäksi myös turvallisuutta. Lue 01.02. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden numerosta, mitä muuta uutta tekniikkaa Sprinteriin on mahdutettu.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 03.05.2024 11:39 ]

Mainospalkki