Sähköposti Tulosta PDF

 Mercedes on onnistunut tehtävässä hienosti, sillä uusi G-Sarja yhdistelee juuri sopivassa suhteessa uusinta teknologiaa ja klassista tyyliä. Testasimme mikä 2019 vuosimallin G500 WLTP:ssä on uutta ja mikä ennallaan. Muun muassa kylkien vankat kolhusuojalistat, takaoveen sijoitettu varapyörä ja korostetut vilkkujen kotelot on säilytetty. Näiden lisäksi ovien alkuperäinen sulkemisääni, näkyvät ovien saranat ja alkuperäiset ovenkahvat tuovat tyylikästä kontrastia ja antavat aidon G-sarjan kädenpuristuksen. Kaikki muu onkin sitten modernia tekniikkaa, esimerkiksi etujousitusta on muutettu, ja koria levennetty. Selvitä tekniset yksityiskohdat Auto, tekniikka ja kuljetus lehden 21.12 ilmestyvästä numerosta!

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 03.05.2024 08:52 ]

Mainospalkki