Vuosaaren rekkaparkki oli täynnä vuosi sitten eräänä syksyisenä yönä.
Vantaan logistiikkakeskittymän rekkaparkki on vastatuulessa. Miksei rekkaparkit sitten etene? No kun maanomistajat ovat nihkeitä.
Kuljettajajärjestö Rahtarit ry sekä Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry ovat pitäneet esillä yli 20 vuotta Uudenmaan puutteellista taukopaikkatarjontaa ammattikuljettajille. Kuljetusalan sidosryhmiltä ja toimijoilta tulee edelleen viestiä, että pikainen ratkaisu pitäisi saada aikaan.
Suunniteltua kettukuljetusta käsiteltiin laajasti mediassa. Kuvissa Vasabladetin ja Yleisradion uutisointia.
2 500 siitoskettua piti viedä Kokkolasta Helsinki-Vantaan lentoasemalle liettualaisrekoilla. Kuljetus olisi ollut laitonta kabotaasia, koska autot tulivat Suomeen tyhjinä. Ajolinja antoi vinkin asiasta viranomaisille ja kuljetus kaatui kabotaasisääntöihin.
Lue uusimmasta numerosta TUOMIKOSKI PORLAMMILTA Mathy Tuomikoski kertoo säiliöautomaailmasta. Kalustossa on vanhempaa Volvoa ja uudempaa Scaniaa, joiden rinnalle tuli markkinoiden suurihyttisin DAF XG+.
RETRO TRUCKS LAHES Retro Trucks ei taaskaan pettänyt. Esillä oli laaja kattaus nostalgista kalustoa. Pääkirjoitukseen Tilaa lehti