Yli 500 000 kilometriä maidonkeräilyä kaasu-Volvolla

Sähköposti Tulosta PDF

Toimintamatka yhdellä LBG-tankillisella on noin 800 kilometriä. Se pitää sisällään nuppina keräilyä, yhdistelmänä ajoa ja tyhjäajoa. Tarkkoja kulutuslukemia Juhana Roimolalla ei ole, koska kaasuauton polttoainelaskut menevät suoraan Valiolle.

Miten on kaasuauto kulkenut? Toimiiko kaasun tankkaus? Onko hinuria tarvittu?
 

Kahden asentajan voimin

Sähköposti Tulosta PDF

Uusien mittojen myötä JR Tarvekuljetuksen elintarvikekuljetusyhdistelmien vetoautot ovat pidentyneet. Kuvan P410-Scania VAK-korein ja perävaunuin on 27-metrinen.

Kun Raskone lopetti Kotkassa, JR Tarvekuljetuksen Juho Räsänen vuokrasi kaksi läpiajettavaa hallipaikkaa ja aloitti korjaamotoiminnan.
 

Kura kulkee komeasti

Sähköposti Tulosta PDF

Arvo Kurki, Samin isoisä, aloitti autoilun 80 vuotta sitten.

Kotkassa on Suomen hienoimpia betoniautoja. Se on kolmannen sukupolven kuljetusyrittäjällä, Sami Kurjella, joka varusteli betoniautonsa tähtäimessä hyvä työergonomia.
 

A-tupla tien päällä

Sähköposti Tulosta PDF

Tankkaus työvuoron päätteeksi.

Kappaletavaraliikenteessä ovat yleistyneet rekkaveturin ja puoliperävaunun yhdistelmät dollylla kytkettynä. Sellaisella Ajolinjan avustaja kävi heittämässä keikan länsi- Suomessa.
 

Omapainoa alas

Sähköposti Tulosta PDF

Iveco T-Way.

Trakker oli maastohirmu, sen korvaaja T-Way ei jää jälkeen. Siihen on tarjolla nyt hienostuneempiakin ominaisuuksia.
 


Sivu 1 / 15
Lue uusimmasta numerosta

DESIGN SIMO
Järvinen Transport ajaa mursketta pääkaupunki- seudulla vahvimmalla kuorma-autolla. Se on tehty Riikosen Simon uraa kunnioittaen.

STAFFANIN SISU
Suomalaisia Sisuja on tehty 90 vuotta. Yksi näyttävimmistä on Br. Holmberg Transportin tuore Sisu Polar puutavara-auto.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 30.07.2021 20:02 ]
feed-image Feed Entries