Ajolinja 4/2020 sekä Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 eivät ilmesty

Sähköposti Tulosta PDF
Valtiovallan toimenpiteet Koronaviruksen seurausten torjumiseksi ovat pysäyttäneet hyötyautojen myynnin lähes kokonaan, pakottaneet autokaupan laajoihin lomautuksiin, johtaneet kuljetusyrityksiä konkurssiaaltoon ja hiljentäneet tieliikenteen lähes puoleen.
 
Alan ammattilehtien, Auto, tekniikka ja kuljetuksen sekä Ajolinjan kohdalla ratkaisevan tärkeä tulolähde, alan ilmoitusmyynti, pysähtyi maaliskuun viimeisellä viikolla käytännössä kokonaan. Rahoituksen pysähtyessä kummankin lehden toimitukset on pakon edessä lomautettu. Töihin palataan heti, kun kuljetuselinkeino virkoaa valtiovallan toimenpitein Koronaviruksen jäljiltä.
 
Käytännössä tämä tarkoittaa, että Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 sekä Ajolinja 4/2020 -lehtiä ei rahoituksen puuttuessa julkaista aikataulun mukaisesti. Tilaajille hyvitetään julkaisematta jääneet lehdet vastaavasti tilausajan umpeutumisen jälkeen.
 
B Yhtiöt Oy
 
Kustannus Oy Ajolinja
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä

Lue uusimmasta numerosta

KAKKOSKOTI
Keravalainen omistajakuljettaja Mika Simo uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.

SUOMEN AINOA
NOKKA-IVECO

Se on jutun paikka, kun kohdalle osuu nokalla varustettu eurooppalainen 2000-luvulla valmistettu raskas kuorma-auto.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 09.07.2020 17:50 ]
feed-image Feed Entries