Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

UUSI AIKAKAUSI
Futuristisesti suunniteltu ProCabin-ohjaamo merkitsee Mercedes-Benz Actros-malliston päivitystä uudelle aikakaudelle.

VILLILÄNSI JATKUU
Suuresta taksiuudistuksesta on jo useita vuosia. Lähes heti todettiin että pieleen meni ja korjattavaa riittää. Aikaa kuluu ja edelleenkään mitään ei tapahdu.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Virastojen ja virkamiesten määrä on Suomessa kasvanut yli äyräidensä. Apulaisiksi tarkoitetut ovat kasvaneet herrakansaksi..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 07.05.2024 02:30 ]

Mainospalkki