Sähköposti Tulosta PDF
Stubb-Rinne haluavat "elvyttää" maan taloutta Helsingin seudun metrorakentamisella n. 400 miljoonalla eurolla. Samalla maamme tieverkko jatkaa rapistumistaan 150 miljoonan vuosivauhdilla. 90% maamme tavara- ja henkilövirroista kulkee kumipyörillä tieverkossa.
Kuka hyötyy raidemetrojen "elvytyksestä"? Ainakin neljä suurinta rakennusliikettä yli sadan miljoonan urakoilla.
Kuka maksaa? HSL-sopimuksen mukaan Kerava, Vihti, Hyvinkää, Sipoo. Helsinkiläisetkin maksavat Länsimetron Espoon puoleisesta osasta n. 130 miljoonaa euroa. Siitä että Länsimetro ja sen jatke palvelevat 95-prosenttisesti espoolaisia.
Lue kuuma juttu "Onhan hyvinkääläisillä rahaa" seuraavassa Atk 7/14 lehdestä. Se ilmestyy 11.10.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 17.06.2025 14:48 ]

Mainospalkki