Mainospalkki

Renault C&K teki kovaa jälkeä

Sähköposti Tulosta PDF
  Renault Trucks jatkaa menestyksellisen T-malliston jälkeen C- ja K-mallisarjan kuorma-autoilla maa- ja rakennusainekuljetuksiin. C-mallisto on tarkoitettu kuljetuksiin rakennustyömaille ja työmailla. K-mallisto on astetta järeämpi ja tarkoitettu vaativille työmaille ja kaivoksiin. Ohjaamot ovat lähtöisin T-mallista sovelletuin muutoksin. Tarjolla on päivä-, lepo- ja makuuohjaamoa. 11 ja 13 litran dieselit tarjoavat 380 - 520 hv:aa. Vetotapoja löytyy 11 erilaista. Vaihteistoja on manuaalia ja automatisoitua manuaalia.

Renault C&K malliatot esiteltiin lokakuun alussa Vuoden Kuorma-auton 2016 valitsevan tuomariston jäsenille Ranskan armeijan harjoitusalueella Lyonin lähellä. Huippuvaativa maasto teki selväksi, että Renault on C&K mallistollaan tuomut markkinoille T-mallistonsa veroisen menestystuotteen myös raskaimpiin maa-aineskuljetuksiin.

Ajolinja -lehti ja Auto, tekniikka ja kuljetus pääsivät maistelemaan C&K Renaulteja ensiesittelyssä. Ensi viikolla uudessa Ajolinjassa on maistiaisten alkutahdit. Seuraavassa Auto, tekniikka ja kuljetus 9/2015:ssä on kovan luokan tulokkaista enemmänkin.
 
Lue uusimmasta numerosta

TULEVAISUUDEN AIRUT
Renault Trucks pyrkii olemaan maantiekuljetusten sähköistämisen edelläkävijä. Testasimme mitkä ovat E-Techin vahvuudet ja missä löytyy vielä parannettavaa.

HYUNDAIN VETYHANKKEET
Monista päinvastaisista spekulaatioista huolimatta Hyundain vetyhankkeita ei olla lopettamassa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Mitä alempi nopeusrajoitus, sitä enemmän ylinopeuksia ja liikenneonnettomuuksia... Sitä enemmän sakottamalla parannettavaa liikenneturvaa, poliisimme ajattelutavan mukaan..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 15.10.2024 02:41 ]

Mainospalkki