Hillityn hienosti tuunattu

Sähköposti Tulosta PDF

XXL-Volvo julkistettiin ensin Australiassa. Auton luovutti Mika Simolle Janne Pelttari.

Mika Simolla on Suomen ensimmäinen FH4-mallin XXL-Volvo.
 
Keravalainen omistajakuljettaja uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.
 

Koukkujen kuningas

Sähköposti Tulosta PDF

Kun Scanian kuutoskoneella päästään nyt 76-tonnisuuteen, ei ole pakko ottaa V8-legendaa.

Näyttävän Scania G540:sen varusteet ja tilbehöörit ovat automerkin omasta myyntivalikoimasta. Kiitos varustelusta menee Jyväskylään ja erityisesti Hämeenlinnaan.
 

Raskaan kaluston kuljettajaksi ilman koulutusta

Sähköposti Tulosta PDF


Suomi ottaa käyttöön ammattikuljettajan perustason ammattipätevyyden saamiseksi koulutusväylän rinnalle koemallin. Kun osaat riittävästi, menet vain teoriaa ja käytäntöä sisältävään kokeeseen. Ajolinja selvitti millainen koe on kyseessä.
 

Moduulituotantoa

Sähköposti Tulosta PDF

Ruotsalaisen puuauton tuntee kolmeakselisuudesta, alumiinivanteista ja kiinteästä nosturista.

Alucarilla on jokainen komponentti ja sen asennus mietitty loppuun asti. Puuautovarustaja tunnetaan näyttävästä alumiinista, mutta kyllä terästäkin saa. Alucar varustaa 360 puuautoa vuodessa.
 

Kahden MAN-auton miehet

Sähköposti Tulosta PDF

Hyvärisiä on kolme sukupolvea työelämässä. Mika, Saku, Reijo ja Jarmo Hyvärinen. Neljäs sukupolvi, Sakun poika Otto, vasta harjoittelee alaa. Keskellä on kuljettaja Emmi Vaikonpää.

Neljä sukupolvea Hyvärisiä. Neljästä puuautosta kaksi on MANnia. Eikä valinta ole kaduttanut. 
 


Sivu 35 / 40
Lue uusimmasta numerosta

ISTUVA HÄRKÄ
Kuljetus Ristimaan uudessa näyttävässä Scaniassa on huomioitu monikäyttöisyys ja kuljetustehokkuus. Poltto- ainesäästöä saadaan Super-rivikoneella.

HENNA RAHKONEN
Elämässä on hyvä olla varasuunnitelmia, sanoo ylivieskalainen maito- autonkuljettaja Henna Rahkonen.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 02.05.2024 16:26 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki