Ajolinja käräytti

Sähköposti Tulosta PDF

Suunniteltua kettukuljetusta käsiteltiin laajasti mediassa. Kuvissa Vasabladetin ja Yleisradion uutisointia.
 
2 500 siitoskettua piti viedä Kokkolasta Helsinki-Vantaan lentoasemalle liettualaisrekoilla. Kuljetus olisi ollut laitonta kabotaasia, koska autot tulivat Suomeen tyhjinä. Ajolinja antoi vinkin asiasta viranomaisille ja kuljetus kaatui kabotaasisääntöihin.
 

Finavialta täystyrmäys

Sähköposti Tulosta PDF

Vuosaaren rekkaparkki oli täynnä vuosi sitten eräänä syksyisenä yönä.

Vantaan logistiikkakeskittymän rekkaparkki on vastatuulessa. Miksei rekkaparkit sitten etene? No kun maanomistajat ovat nihkeitä.

Kuljettajajärjestö Rahtarit ry sekä Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry ovat pitäneet esillä yli 20 vuotta Uudenmaan puutteellista taukopaikkatarjontaa ammattikuljettajille. Kuljetusalan sidosryhmiltä ja toimijoilta tulee edelleen viestiä, että pikainen ratkaisu pitäisi saada aikaan.
 


Sivu 46 / 46
Lue uusimmasta numerosta

TILAVIN JA TEHOKKAIN
Heikki Sammallahti laati uuden Volvonsa varuste- listan työn ja autossa asumisen ehdoilla. Loppu- tuloksena tuli passeli työkalu.

MIKETEN JATKETTU
S-HYTTI

Pidennettyä makuuhyttiä on saanut Scaniaan jo parisen vuotta, mutta nyt tuli ensimmäinen Suomeen.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 18.01.2025 14:44 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki