Sähköposti Tulosta PDF
AJOLINJA 9/2017 SISÄLTÖ

Koeajossa Renault Trucks T High Maxispace 520
Yksinäisen suden pesä


Renault Trucks T. Hytti on edestä kapeampi kuin takaa. Tämä parantaa osaltaan aerodynamiikkaa.


KALUSTOA

• Näin Postin kalustosta huolehditaan
• Saarelan vanhat puoliperävaunut
• Minna Jokisen Atego
• Mäkivetokisan hirmut
• Koeajossa Sisu Visedo
• Hulkkosen F16-Volvo
• Saksan nätti Scania

Kuljetus Ristimaan Scania S580 "Firebird"
Tulta ja tunnetta


Nordic Trophyn kolmonen on customoitu omalla verstaalla Lapualla. Näyttävän ulkonäön lisäksi yhdistelmässä on uusia kori-innovaatioita.


ARTIKKELIT

• Pajusen tuhannet rekkakuvat
• Onko fleet management kyttäystä?
• Valion vaihtajat
• Hulkkosen Manne ja Ville
• Volvon laivakonehistoria

Kevyen kaluston määrä kasvussa
Enemmän töitä


Kevyiden ja keskiraskaiden kuorma-autojen suosio on hiipunut. On tapahtunut siirtymää pakuihin hölmöjen EU-säännösten takia.


TEEMA: KEVYT KULJETUSKALUSTO

• Kevyt kalusto valokeilassa
• Koeajossa Fiat Talento
• Veka-Line pakettijakelee
• Koeajossa automaatti-Transit
• Pakumaailman uutuuksia

Onko tässä Suomen taloudellisin 76 tonnin HCT-juna?
Postin vakiokampe


Standardikärryt ja vakioveturi mahdollistavat joustavan kalustokäytön. Pientä kulutusta on haettu myös maltillisella moottoriteholla.

LEHDESSÄ MYÖS

Pääkirjoitus
• Sisumiehen seikkailut
• Kuljetusyrittäjän puheenvuoro
• Motiivimaalari muistelee
• Rekkakolari
• Pienoismallit
• Ärjykisan loppukilpailu
• Ajanvietettä taukoon
• Uutisia
• Huutoja ja kuiskauksia


Tilaa lehti >>

 
Lue uusimmasta numerosta

TULILINTU
Nordic Trophyn kolmonen on customoitu omalla verstaalla Lapualla. Näyttävän ulkonäön lisäksi Ristimaan yhdistelmässä on uusia kori-innovaatioita.

HULKKOSEN F16-VOLVO
Tarvittiin kaksi aihiota ja kolme vuotta. Nyt Hulkkosen F16-Volvo vuodelta 1988 on iskussa, mäkivetokisojen tähdistöä.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 23.11.2017 18:27 ]


Mainospalkki

Mainospalkki