Sähköposti Tulosta PDF
AJOLINJA 5-6/2020 SISÄLTÖ

Kuljetusliike H. Vehviläinen Karttulasta
Mursketta umpikaapeilla


Uuden Scania-yhdistelmän salaisuus on liukas muovipohja, josta murskekuorma irtoaa helposti. Toiseen suuntaan viedään villaa. Päällirakenteet ovat LIPE-laatua.


KALUSTOA

• Scanian Kesäkoukku
• Ajokoe: VW-Transporter
• Ajokoe: Ford Raptor
• Iveco Strator Lahdessa

I. Laurell tunnetaan kestävistä hakekoreistaan
Tehotuotantoa


Laurellin hallissa valmistuu muutaman työntekijän voimin yllättävän paljon hakekoreja ja -kärryjä, jokunen sorapuolellekin. Tuotteilla on uskollinen käyttäjäkunta.


TEEMA: Päällirakenteet ja auton varustelu

• Scanian kesäkoukku
• Mäkelän pajat
• Mika Simon XXL-Volvo

Onnin Auton päätuotteet ovat voimansiirron ja moottorin osat
Marmoritiskin vaihtoehto


Onnin Auto on toiminut raskaiden varaosakaupassa 42 vuotta. Kilpailu kiristyy, kun suuret eurooppalaiset varaosaketjut tulevat tänne. Tulevaisuuteen kurkotetaan varaosakonteilla, joista saa aina osan.


ARTIKKELIT

• Tieraportti Keravalta
• Ennen vanhaan
• Näin Ivecoon saadaan nokka
• Rebel Lehtisen jenkkikeikka
• Kääntymisvaroitin pakolliseksi


DAF CF 530 FAD 8x4 Jyki/Laurell perävaunulla
Hiljainen työmies


DAF-maansiirtäjä ei ole Suomessa mikään yleinen tuttavuus. Siksi sellaisen koeajo suomalaispainoin oli kiinnostava kokemus.

LEHDESSÄ MYÖS

Pääkirjoitus
• Sisumiehen seikkailut
• Kuljetusyrittäjän puheenvuoro
• Jenkkirekan rakentelu, Osa 9
• Raskaan liikenteen onnettomuus
• Ärjykisa 2020 alkaa
• Pienoismallit
• Ajanvietettä taukoon
• Uutisia


Tilaa lehti >>


 
Lue uusimmasta numerosta

KAKKOSKOTI
Keravalainen omistajakuljettaja Mika Simo uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.

SUOMEN AINOA
NOKKA-IVECO

Se on jutun paikka, kun kohdalle osuu nokalla varustettu eurooppalainen 2000-luvulla valmistettu raskas kuorma-auto.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 09.07.2020 20:27 ]