Ajolinja

Manipulaatio hankaloituu

Sähköposti Tulosta PDF

KITAS-anturin sinetöinti on uusi. Se pitää uusia kahden vuoden välein ja sinetissä on sarjanumero, josta selviää sinetöinnin tehnyt korjaamo. KITAS-anturi on alumiinia ja se on tarkastettavissa UV-valolla, jolla selviää mahdollinen anturin peukalointi.

Uusissa etäluettavissa piirtureissa on entistä enemmän älyä. Tavoitteena on helpottaa viranomaisvalvontaa.
 

Muuntuva valotaulu ja vahva karjapuskuri

Sähköposti Tulosta PDF

Pakko on uskoa, että tämä on Mercedes-Benz. Edestä katsoen näkyy vähintään seitsemän valmistajan logoa.

Isä ja poika, Juha ja Eemil Lindholm Oulusta, esittelevät uuden tähtikeulansa kotimaisia varusteita.
 

”En näe hiipumisen merkkejä"

Sähköposti Tulosta PDF

Nyt Scanioilla ajava alavutelainen Jarkko Vartiamäki tuli kuvatuksi raumalaisen Ari Eklundin Volvon edessä Puunkuljetusseminaarissa.

Millainen on 50-vuotiaan Metsäalan Kuljetusyrittäjien jäsenten tulevaisuus? MKY-puheenjohtaja ja kuljetunsyrittäjä Jarkko Vartiamiäki näkee haasteita, mutta myös toivoakin.
 

Oppisopimuksella puukuskiksi

Sähköposti Tulosta PDF

Teemu Pietarinen. Huomisen ammattikuljettaja.

Kun ajokoe meni hyväksytysti läpi, voi työssäoppimista jatkaa 76-tonnisella.
 

Fuller oppilaiden käsiin

Sähköposti Tulosta PDF

Sisu Polar Hybridin Fuller-vaihteiston vaihdekepin liukukytkimestä saa annosteltua sähköä.

Joensuuhun saatiin Riverian ammattioppilaitokselle levitettävä opetusperävaunu EU-rahalla, hybridikuorma-auto on luvattu marraskuuksi.
 


Sivu 32 / 49
Lue uusimmasta numerosta

TUOMIKOSKI PORLAMMILTA
Mathy Tuomikoski kertoo säiliöautomaailmasta. Kalustossa on vanhempaa Volvoa ja uudempaa Scaniaa, joiden rinnalle tuli markkinoiden suurihyttisin DAF XG+.

RETRO TRUCKS LAHES
Retro Trucks ei taaskaan pettänyt. Esillä oli laaja kattaus nostalgista kalustoa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 19.05.2025 15:05 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki