Ajolinja

Tekoälyllä nopeutta ja tarkkuutta

Sähköposti Tulosta PDF

Hannu Mäkinen on ollut neljä vuotta Tullin pääjohtajana. Sitä ennen hän oli valtiovarainministeriössä budjettipäällikkönä.

Tullin pääjohtaja Hannu Mäkinen totesi Ajolinjalle, ettäSuomi on tullivalvonnassa kunnianhimoisempi kuin monet muut EU-maat. Parhaan tuloksen saavuttamiseen tarvittaisiin uusinta teknologiaa.
 

Pihlapuro toi armeijan Mersut Hangosta

Sähköposti Tulosta PDF

Vetoauto R590 on vuoden vanha, saksalaisen FMS Fahrzeugbaun valmistama perävaunu 2,5-vuotias.

Hankolainen Jari Pihlapuro, 61, on Suomen kokeneimpia autonkuljetusrekan kuljettajia. Ajoura alkoi jo ennen ajokorttia.
 

Mahdottoman iso

Sähköposti Tulosta PDF

Heinon Autonsiirtopalvelun liikkuva pesupalvelu pesi Tahvon ennen kuin auto vietiin KR Trucksille varusteluun ja asiakkaalle nähtäväksi.

Turkulainen Näkyvä Group hankki Kaupe-korisen XF-DAFin. Joni Koski oli tutustumassa uuteen rahtiautoonsa Lempäälässä.
 

Salassa ei pysty kulkemaan

Sähköposti Tulosta PDF

Pasi Miilumäki on ollut luottamuksen arvoinen. Iceman on pysynyt uudenveroisena.

Räikkös-Scaniaa ei käytetä harjakoneessa, jottei lakkapinta harmaannu. Ylläpito vaatii aikaa, tuloksena on edelleen uudenveroinen näyttelykalu.
 

Kuljetusyrittäjä Teemu Vaparanta Koskelta

Sähköposti Tulosta PDF

Tulevaisuudessa olisi tarkoitus uusia kalustoa, kuljetusyrittäjä Teemu Vaparanta kertoo.

Teemu Vaparanta
on kolmannen sukupolven nuori yrittäjä, yhtiökumppanina Kyöstiisä. Rekkakortti tuli toisena vuotena ammattikoulusta.
 


Sivu 18 / 49