Ajolinja

Kookas kenttähuoltaja

Sähköposti Tulosta PDF

Baariluukun takana on öljynvaihtokelat.

Jokapyörävetoiset huoltoautot pääsevät pahempaankin paikkaan korjaamaan nyykähtäneet maansiirtokoneet. Nyt tarkastelussa on Volvo FMX 380 6x6 ja NEK Fixer.
 

Mörkö montulla

Sähköposti Tulosta PDF

Ohjaamon lattia on noin 170 senttiä maasta ja alin joustoaskelma 60 senttiä. Teräksinen etupuskuri on niin ylhäällä, että kohtauskulman kanssa ei tule ongelmia.

Renault Trucks K 8x8 Xtream mahtimonttuauton kaikki akselit vetävät ja lavalle voi ottaa 30 tonnia.
 

Kriittiset komponentit seurannassa

Sähköposti Tulosta PDF

Terveisiä Vantaan Service Centeristä. Volvo maahantuonnin palvelumyynti- ja käyttöastepäällikkö Joonas Alaspää (vas.), Service Centerin asiakaspalvelija Markku Ahonala ja opiskelijana työskentelevä Jussi Kalliomäki.

Volvon reaaliaikaisessa komponenttiseurannassa on 1050 kuorma-autoa. Seurattavien komponenttien määrä vaihtelee.
 

Hurjia rikemääriä

Sähköposti Tulosta PDF


76 % tarkastetuista kuljetusyrityksistä narahtaa ajoja lepoaikarikkeistä. Yli 50 % syyllistyy piirturilaitteiden vakavaan väärinkäyttöön.
 

Raskassuunnittelu tuo ammattimaisuutta päällirakennealalle

Sähköposti Tulosta PDF

Jukka Ruonti esittelee suunnittelutoimistossa vahvaa reippaankokoista kiinnityspistettä. Kuvan yksilön lenkki on venynyt, koska se on ollut ylikuormittavassa vetokokeessa.

- Täydellistä autoa on vaikea tehdä, mutta ulkopuolinen valvonta auttaa, Jukka Ruonti toteaa. Ja kaikki hyvä lähtee tarkasta projektinhallinnasta.
 


Sivu 18 / 40