08.03.2023 00:00
Ajolinja
Volvon iloveikot jälkimarkkinajohtaja Tommy Lindholm (vas.), toimitusjohtaja Magnus Björklund ja myyntijohtaja Reino Manninen.
42,5 % on kaikkien aikojen markkinaosuus raskaissa kuorma-autoissa. Näin kävi, kun kalustotoimitukset onnistuivat kilpailijoita paremmin. Nyt Volvo-johtajat kertovat, miksi kuorma-autoissa meni niin hyvin.
|
28.02.2023 00:00
Ajolinja
Renkaan runko petti ja katsastamattoman nosturiauton rengas räjähti kuin olisi tykillä ammuttu.
Jos ajoneuvon katsastus on mennyt pitkäksi, voi tilapäiset siirrot tehdä siirtokilvillä. Ongelmana on, että vastuu kunnosta jää täysin omistajan ja kuljettajan kontolle.
16.02.2023 00:00
Ajolinja
SKAL ry:n puheenjohtaja Jani Ylälehto toi reilut puoli miljoona kilomeriä ajetun henkilöautonsa jarruremonttiin Riitamoille. Työn otti vastaan Tomi Riitamo. Pihtiputaalla Alvajärvellä asuva Ylälehto kertoo olleensa Riitamon rengas ja autohuollon asiakas jo usean vuoden.
Kun kuorma-autosta hajoaa korpitaipaleella rengas, apu voi olla lähempänä kuin kaukainen kallis huoltoauto. Riitamot auttavat nelostiellä kulkevia.
|
23.02.2023 00:00
Ajolinja
Jarmo Seppälä huoltopuuhissa. Volvon kyydissä CLT seinäelementtejä.
Seppälässä on autoiltu pian 60 vuotta. Matka jatkuu, vielä ulkomaillekin.
08.02.2023 00:00
Ajolinja
Aholan perinneautoprojektissa on pitäydytty 1980-luvun teemassa - peltiset, kumireunoin varustetut lokasuojat, Lampisen pystyputket ja hehkulankapolttimot äärivaloissa.
Marko Aholan Scania LBS 141:sen hytin takana on Custom Lampisen pystyputket, katolla Michelin- ukot ja torvet, puskurin alla lisävalot ja roiskeläpät. Siinä on 1980-luvun alun customointia parhaimmillaan.
|
|
|
|
Sivu 21 / 49 |