Ajolinja

Unelmien täyttymys

Sähköposti Tulosta PDF

Holridge Transport Ltd:n Scania T164L -veturi on omistajansa Nick Wrightin silmäterä, jonka rakentamisessa ei ole säästelty ruutia.

Nick Wright pyörittää neljän auton kuljetusliikettä itäisessä Englannissa. Kalustoon kuuluu niin uusia kuin vanhojakin Scanioita.
 

Nurmisen kolmas perättäinen MAN

Sähköposti Tulosta PDF

Janne Nurminen on käyttänyt jälkimarkkinointiasioissa viimeiset pari vuotta Espoon MAN Centeriä, kun rehukuormat on haettu Kotkasta.

Euralaisen Kuljetus J. Nurmisen tuore MAN TGX 35.580 seisoo Espoon MAN Centerin pihalla. Ratin takana läppäri kädessä on jälkimarkkinointi-insinööri Mikko Heininen. Ongelmana on, ettei ilmajousitteisen tridem-akselistoisen teli ei kevennä niin paljon kuin kuuluisi (painonsiirto). Ongelma on nähtävissä digimittariston painonäytöltä.
 

Terveiset tunturista

Sähköposti Tulosta PDF

Iso-Syötteen rekkanäyttelyn taustahahmot Mikko Hallikainen (vas.), Teemu Kaijala ja Lauri Nyström.

Ennen ruskakauden alkua Iso-Syötteellä oli taas rekkajuhlat. Näytillä oli 235 autoa ja lisääkin olisi mahtunut.
 

Rekkamaalari Teemu Tuoman harrastus – Pitkähyttiset T-Scaniat

Sähköposti Tulosta PDF

Tämän näyttävyyden Teemu Tuoma kunnosti, varusteli ja myi Ruotsiin. (Kuvalähde: Matti Kilpeläinen).

Nokallinen Scania on nostalgia- autojen huippua, varsinkin pitkähyttisenä. Sellaisia Teemu Tuoma kunnostaa, kun automaalaamotöiltään ehtii.
 

Pauli Lehdon MAN TGL 12.250 Powermatic – ”Paras luokassaan”

Sähköposti Tulosta PDF

Lehto & Jylhällä on kolme kuorma-autoa ja satakunta vaihtolavaa.

Lehto & Jylhän näppärän ketterä TGL-MAN automaattiaskilla poikkesi MAN-päivässä Espoossa.
 


Sivu 8 / 51