17.06.2021 00:00
Ajolinja
Uusien mittojen myötä JR Tarvekuljetuksen elintarvikekuljetusyhdistelmien vetoautot ovat pidentyneet. Kuvan P410-Scania VAK-korein ja perävaunuin on 27-metrinen.
Kun Raskone lopetti Kotkassa, JR Tarvekuljetuksen Juho Räsänen vuokrasi kaksi läpiajettavaa hallipaikkaa ja aloitti korjaamotoiminnan.
|
28.05.2021 00:00
Ajolinja
Arvo Kurki, Samin isoisä, aloitti autoilun 80 vuotta sitten.
Kotkassa on Suomen hienoimpia betoniautoja. Se on kolmannen sukupolven kuljetusyrittäjällä, Sami Kurjella, joka varusteli betoniautonsa tähtäimessä hyvä työergonomia.
26.05.2021 00:00
Ajolinja
Iveco T-Way.
Trakker oli maastohirmu, sen korvaaja T-Way ei jää jälkeen. Siihen on tarjolla nyt hienostuneempiakin ominaisuuksia.
|
27.05.2021 06:27
Ajolinja
Tankkaus työvuoron päätteeksi.
Kappaletavaraliikenteessä ovat yleistyneet rekkaveturin ja puoliperävaunun yhdistelmät dollylla kytkettynä. Sellaisella Ajolinjan avustaja kävi heittämässä keikan länsi- Suomessa.
19.05.2021 00:00
Ajolinja
Nina Kauppinen tekee kauppajakelua Pohjanmaalle noin 31-metrisellä yhdistelmällä. Perävaunu on 17-metrinen.
Nina Kauppinen ajaa 31-metristä täysperävaunuyhdistelmää. Välillä on ollut lunta puskuriin asti.
|
|
|
|
Sivu 38 / 51 |