Arkistoitu artikkeli

<< Takaisin

Volvo-uutisointia internetiin

Volvo Visiitti -asiakaslehdestä verkkoversio

Auto, tekniikka ja kuljetus/HaOn 08.12.2008

ATK Volvo Trucks on lanseerannut sähköisen version suomalaisesta Volvo Visiitti -asiakaslehdestään. Volvo Trucks -asiakaslehtien digitaaliset versiot julkistettiin samanaikaisesti 28 Euroopan maassa joulukuun 8. päivänä. Maittain eri nimillä julkaistulla painetulla asiakaslehdellä on yli 2,5 miljoonaa lukijaa Euroopassa. Verkkolehdessä julkaistaan kaikissa maissa samat pääartikkelit ja näitä täydennetään paikallisella materiaalilla.

- Tavoitteemme on kuvailla kuorma-autokuljettajien ja kuljetusyritysten päivittäistä elämää ja niitä haasteita, joita he kohtaavat omalla alallaan. Volvo Visiitin tarkoituksena on tarkastella kuljetusalaa eri näkökulmista - kuten yksityisten ja pienempien perheyritysten tai yritysjohtoisten suurasiakkaiden näkökulmasta. Lehdessä otetaan kantaa myös kuljetusalan haasteisiin ja ajankohtaisiin aiheisiin yleisesti, sanoo Susanne Frödin, joka vastaa Volvo Trucks asiakaslehdestä Euroopassa.

- Monet lukijamme liikkuvat Internetissä suosikkiuutiskanaviensa ja blogiensa parissa, niin PC:llä kuin kännykällään. On siis luonnollista, että laajennamme Volvo Visiittiä verkkoon. Tärkeimpänä on kuitenkin se, että julkaisemalla verkkolehden voimme olla suorassa yhteydessä lukijoihimme. Pääsemme heitä lähemmäksi tällä uudella, käyttäjäystävällisellä verkkotietolähteellä, selittää Eija-Liisa Tilli, Volvo Visiitin päätoimittaja.

Volvo Visiitin verkkolehti löytyy osoitteesta www.volvotrucks.fi/volvovisiitti



(C) Auto, tekniikka ja kuljetus