Veho Hyötyajoneuvoissa on tehty lukuisia muutoksia ja nimityksiä. Etelä-Suomen alueeseen liitetään Kaakkois-Suomen alueen liiketoiminnat siten, että aluejohtaja Mika Liljeström vastaa jatkossa kokonaisuutena yhdistettävän alueen liiketoiminnoista. Uuteen alueeseen kuuluvat nyt Espoo, Vantaa, Karjaa, Lahti ja Kouvola, Lappeenranta ja Kotka.
Lounais-Suomen alueeseen eli Salon, Liedon ja Porin alueeseen liitetään Pohjanmaan alue, johon kuuluvat Vaasa ja Seinäjoki. Aluejohtaja Juha Sormunen vastaa jatkossa kokonaisuutena
yhdistettävän alueen liiketoiminnoista.
Sisä-Suomen alueeseen eli Tampereseen ja Jyväskylään liitetään Itä-Suomen eli Kuopion liiketoiminnat
siten, että aluejohtaja Rami Keinänen vastaa jatkossa kokonaisuutena yhdistettävän alueen
liiketoiminnoista.
Itä-Suomen aluejohtajana toiminut Paul Puurtinen siirtyy vastaamaan myyntijohtajana hyötyajoneuvomyynnistä Itä-Suomen ja Jyväskylän alueella. Paul Puurtinen raportoi Rami Keinäselle.
Erikoismyyntiyksikössä, jonka toimialue on koko Suomi, toteutetaan samalla seuraavat nimitykset:
Kaakkois-Suomen aluejohtajana toiminut Janne Perheenmies aloittaa linja-autojen
(Mercedes-Benz ja Setra) koko Suomen myyntitoiminnoista vastaavana myyntijohtajana.
Janne Perheenmies raportoi Harri Arpalahdelle, joka samassa yhteydessä nimitetään
erikoismyyntiyksikön johtajaksi.
Vaihtoautoliiketoiminnan osalta muutoksen jälkeen kaikissa Hyötyajoneuvojen
toimipisteissä tapahtuvasta myyntitoiminnasta vastaa myyntijohtaja Antti Langinkoski.
Nimitysten yhteydessä aluejohtajat Mika Liljeström, Juha Sormunen, Rami Keinänen ja
Pasi Karjalainen kutsutaan Veho Hyötyajoneuvojen laajennetun johtoryhmän jäseniksi.
Pohjois-Suomen aluetta nyt toteutettavat muutokset eivät koske millään tavalla.
Toteutettavilla muutoksilla Vehon mukaan varmistetaan, että kaikkien alueyksikköjen auto- ja huoltomyynnin
kehitys tuloksen, volyymien sekä asiakastyytyväisyyden osalta toteutuu tavoitteiden
mukaisesti.
Samanaikaisesti Veho kertoo panostavansa linja-automyyntiin erityisesti tavoitteena ylläpitää
nykyinen markkinaosuus kevyissä linja-autoissa ja kasvattaa merkittävästi raskaiden, yli kahdeksantonnisten, linja-autojen markkinaosuutta.