Ajolinja

Rekkaspottaajien onnenpäivä

Sähköposti Tulosta PDF

E18-tien rekkaspottaajat 12-vuotias Lucas Tuominen (oik.), 12-vuotias Jimi Manninen ja 11-vuotias Aaro Strandvall. Takana on MJM-Kuljetuksen Super-Scania R560.

Rekkaspottaus on noussut tulevien rekkakuskien suositukseksi harrastukseksi.
 

Muovit vielä takaseinässä

Sähköposti Tulosta PDF

Makuuhytti on korotettu, joka on harvinaista keskiraskaassa kokoluokassa.

26-vuotias Iveco Eurocargo oli ylistarolaisella sohvatehtailijalla hyvässä hoidossa. Kuormat olivat kevyitä, kilsoja kertyi vähän. Iveco pysyi helmenä.
 

Nato-maiden tilauksia odotellessa

Sähköposti Tulosta PDF

Sisu GTP taipuu moneen kuljetustehtävään.

Panssaroitu Sisu GTP on suomalaisen kuorma-autovalmistajan pelastusrengas. Toistaiseksi Suomen armeija on ainut, jolle maastohirmua on mennyt.
 

Mullistava hybridi

Sähköposti Tulosta PDF

Sähköakselin tunnistaa vihersiirtymään viittaavasta väristä. VAK eTrailerin edessä VAK:n toimitusjohtaja Ilpo Korhonen (vas.), Ahola Transportin toimitusjohtaja Åke Nyblom, VAK:n myyntijohtaja Matti Virtanen sekä Ahola Transportin markkinointi- ja viestintäjohtaja Jimmy Ahola. (Kuvalähde: VAK).

Sähköinen perävaunuakseli vähentää hyytymistä ylämäessä ja parantaa polttoainetaloutta. Se on paljon muutakin ja tulee varmaan muuttamaan huomisen kuljetuskalustoa.
 

Urasyvyys ja rengaspaine automaattisesti

Sähköposti Tulosta PDF

Ahola Transportin Åke Nyblomin ja Goodyearin Laurent Lichtin edessä lattiassa on renkaiden mittauspiste.

Kun renkaiden kunto selviää kuin itsestään autopesun yhteydessä, se lisää turvallisuutta, vähentää rengasmenoja ja helpottaa rengashuoltoa.
 


Sivu 7 / 39