Vuonna 1978 perustettu SEO, osuuskuntamuotoinen polttoaineiden tukku- ja jakeluyhteisö on viime vuosina kasvattanut tasaisesti asemakantaansa. Verkoston 199. asema oli Pieksämäellä sijaitseva Lomatrio ja 200. asemaksi avattiin tammikuun lopussa SEO-liiketunnukset saanut Koskelon Matkailukeskus Suonenjoella.
-SEO:oon liittyneitä uusia kauppiaita olemme saaneet 15-20 aseman vuosivauhtia. Ne ovat pääosin miehitettyjä, palvelevia asemia, ja yhteydenotot jatkuvat edelleen, sanoo SEO:n toimitusjohtaja
Mika Määttä.
-SEO-kauppiaat tuntevat paikkakunnillaan asiakkaat ja markkinat. Osuuskunnan miehitetyistä asemista noin 60 % tarjoaa edelleen autonhuoltopalveluja. Tällä on merkitystä etenkin kaupunkikeskusten ulkopuolisten palvelujen turvaamisessa, sanoo Määttä.