Sähköposti Tulosta PDF
Räätälöinnin mestari


NTM on kasvanut kyläsepästä mahtivalmistajaksi. Se tunnetaan koreista ja kärryistä, joissa on huomioitu tarkasti kuljetusyrittäjien toiveet. Jätepuolesta on kehittynyt toinen tukijalka.

Lue koko juttu Ajolinjan 3/2018 numerosta.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä

Lue uusimmasta numerosta

MENEE MINNE VAIN
Liukkaat sivutiet ja työmaat eivät ole ongelma Turo Lemströmin hydraulisella etuvedolla varustetulle Mercedes-Benz Arocsille.

LASTUTUS:
LAITONTA VAI EI?

Moottorin virityksestä liikkuu monenlaista tietoa. Viranomainen kiistää nyt monen lastuttajan ja kuljetusyrittäjän näkemykset.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 21.04.2018 10:31 ]
feed-image Feed Entries


Mainospalkki