Ajolinja

Mitä vielä saisi olla?

Sähköposti Tulosta PDF

Ford Transit Custom Limited 320 L2 2.0 TDCi 170 hv A8 AWD.

Dieselvoimalinja elää vahvana uudessa Custom-Fordissa. Auto uusittiin ja se nousi pakumaailman kärkeen.
 

Tehdasvalmis nosturi-Scania

Sähköposti Tulosta PDF

Scania P 410 ja 24-tonnimetrinen Palfinger.

Scanialla kuljetetaan teräsrakenteita pääosin omiin asennuskohteisiin. Auto liikkuu lähes joka päivä Pöytyän ja pääkaupunkiseudun välillä.
 

Käytetyt käy kaupaksi, uusien kokoa harkitaan tarkemmin

Sähköposti Tulosta PDF

Palfingerin varustama Paldrive-nosturiauto. Alustana on Scania, nosturina 24-tonnimetrinen Palfinger.

Kappaletavaranostureihin keskittynyt lietolainen Scandinavian Crane Trucks tuntee alan markkinatilanteen. Kysytään siitä Mikko Seppälältä.
 

Lifthanger hakee rahoitusta toimitusten aloittamiseksi

Sähköposti Tulosta PDF

Oheisessa kuormassa on 22 kappaletta 500-kiloisia EUR-lavoja eli 11 tonnia. Ne purettiin prototyyppinostimella auton viereen kahteen riviin. Kuva on vuodelta 2022. Tuotantoon tuleva ”Muuli” kykenee Pertti Havaksen mukaan purkamaan kuorman kolmeen, kun yksittäinen lava paina enintään 1 000 kiloa.

Sähkökäyttöinen kuormatilan kattoon asennettava nostin on vuosien pilotoinnin kehittelyn jälkeen tuotantovalmis.
 

Latausahdistusta

Sähköposti Tulosta PDF

E-Transitin maskin saa loistamaan sinistä LED-valoa.

Pakkaskelillä E-Transitin toimintamatka puolittuu ja akun lämmityksen puute pidentää pikalatausaikaa. Maantiereissuun meni tuplaten aikaa dieselautoon verrattuna.
 


Sivu 11 / 49